Pregled bibliografske jedinice broj: 1105587
Istraživanje sadašnjeg stanja upravljanja zvukom i glazbom u hrvatskom turizmu: Analiza stavova destinacijskog menadžmenta
Istraživanje sadašnjeg stanja upravljanja zvukom i glazbom u hrvatskom turizmu: Analiza stavova destinacijskog menadžmenta, 2019. (ekspertiza).
CROSBI ID: 1105587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje sadašnjeg stanja upravljanja zvukom i glazbom u hrvatskom turizmu: Analiza
stavova destinacijskog menadžmenta
(Research of the current state of sound and music management in Croatian tourism: Analysis of
destination management attitudes)
Autori
Grgurić, Diana ; Stipanović, Christian ; Perak, Benedikt ; Jurina, Nataša
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza
Godina
2019
Ključne riječi
valorizacija glazbe i zvuka ; hrvatski turizam ; ponuda ; promocija ; upravljanje
(valorization of music and sound ; Croatian tourism ; offering ; promotion ; management)
Sažetak
Područje valorizacije zvuka i glazbe u ponudi i promociji hrvatskog turizma je neistraženo područje. Istraživanje s temelji na upitniku, odnosno odgovorima 195 direktora turističkih zajednica (HTZ, TZ županija, gradova i općina) kao ključnih nosioca upravljanja zvukom i glazbom u turizmu u cilju situacijske analize i analize konkurentnosti glazbe u zvuka u ponudi i promociji (pozitivni utjecaji i negativni utjecaji – buka). Stavovi i ocjene ispitanika su obrađeni kvalitativnim i kvantitativnim metodama deskriptivne statistike te su zaključci temeljeni na recentnoj znanstvenoj i stručnoj literaturi. Rezultati istraživanja predstavljaju značajni doprinos u procesu definiranja modela upravljanja zvuka i glazbe i promišljanja razvoja temeljenog na analizi sadašnjeg stanja i determiniranju budućih tržišnih izazova. Rezultati analize potvrđuju da ne postoji sustav audio menadžmenta na svim razinama hrvatskog turizma te da je imperativ njegovog daljnjeg razvoja upravo sustavna afirmacija i implementacija zvuka i glazbe u kvalitativno profiliranje ponude i promocije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija