Pregled bibliografske jedinice broj: 1105523
Društvene igre kao poticaj za kreiranje zadataka u osnovnoškolskoj nastavi matematike
Društvene igre kao poticaj za kreiranje zadataka u osnovnoškolskoj nastavi matematike // Stručni skup "Daroviti u obrazovanju"
Beograd, Srbija, 2019. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1105523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene igre kao poticaj za kreiranje zadataka u osnovnoškolskoj nastavi matematike
(Board games as an incentive for creating problems in elementary school mathematics)
Autori
Gotovac, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Stručni skup "Daroviti u obrazovanju"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 18.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društvene igre ; zadatci otvorenog tipa ; nastava matematike ; osnovna škola
(board games ; open ended problems ; mathematics teaching and learning ; elementary school)
Sažetak
Na predavanju će se nastavnicima prikazati primjeri matematičkih zadataka zasnovanih na raznim društvenim igrama. Cilj predavanja je potaknuti nastavnike da u nastavnom radu koriste raznovrsna nastavna sredstva i izvore znanja, a ne samo udžbenike i zbirke zadataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika