Pregled bibliografske jedinice broj: 1105480
E-marketing
E-marketing / Gongeta, Sanja (ur.)., 2020
CROSBI ID: 1105480 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-marketing
Autori
Banožić, Mario
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)
Grad
Vukovar
Godina
2020
Stranica
50
ISBN
978-953-7734-31-2
Ključne riječi
e-marketing, internet, e-pošta, mobilni marketing
(e-marketing, internet, e-mail, mobile marketing)
Sažetak
Globalna digitalizacija i online poslovanje zahtijevaju adekvatne marketinške aktivnosti. Priručnik „E–marketing“ sustavno i na jednostavan način studenskoj populaciji približava koncept ovog vrlo značajnog, ali znanstveno još uvijek nedovoljno istraženog područja.Autor kroz jasne teorijske cjeline obogaćene praktičnim vježbama te pitanjima za ponavljanje obuhvaća ovo aktualno područje od njegova pojmovnog određenja, analize poslovnih koncepata e-marketinga i tehnika do stjecanja temeljnih spoznaja o njegovoj primjeni u online okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija