Pregled bibliografske jedinice broj: 1105472
Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge
Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge, 2020., diplomski rad, diplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1105472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge
(Application of a chat agent in a catering company for the purpose of customer service development)
Autori
Vukašinović, Jurica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
18.09
Godina
2020
Stranica
39
Mentor
Seljan, Sanja
Ključne riječi
agent za razgovor, implementacija, poduzeće
(chatbot, implementation, enterprise)
Sažetak
Danas se sve više koristi tehnologija kako bi se poboljšao način poslovanja raznih poduzeća. Stoga je važno unaprijediti i iskoristiti takvu tehnologiju u cilju unapređenja poslovanja. Iako se chatbot, tj. agent za razgovor može implementirati u bilo koje poduzeće koje se oslanja na komunikaciju s korisnicima, u radu će se fokusirati na ugostiteljske oblike poslovanja. U teorijskom dijelu rada ukratko su prikazati elementi poslovnog informacijskog sustava i pojam agenta za razgovore. U praktičnom dijelu rada prikazan je proces izrade, integracije i implementacije agenta za razgovor sa sposobnošću strojnog učenja u cilju poboljšanja usluge poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti