Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1105472

Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge


Vukašinović, Jurica
Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge, 2020., diplomski rad, diplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1105472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge
(Application of a chat agent in a catering company for the purpose of customer service development)

Autori
Vukašinović, Jurica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
18.09

Godina
2020

Stranica
39

Mentor
Seljan, Sanja

Ključne riječi
agent za razgovor, implementacija, poduzeće
(chatbot, implementation, enterprise)

Sažetak
Danas se sve više koristi tehnologija kako bi se poboljšao način poslovanja raznih poduzeća. Stoga je važno unaprijediti i iskoristiti takvu tehnologiju u cilju unapređenja poslovanja. Iako se chatbot, tj. agent za razgovor može implementirati u bilo koje poduzeće koje se oslanja na komunikaciju s korisnicima, u radu će se fokusirati na ugostiteljske oblike poslovanja. U teorijskom dijelu rada ukratko su prikazati elementi poslovnog informacijskog sustava i pojam agenta za razgovore. U praktičnom dijelu rada prikazan je proces izrade, integracije i implementacije agenta za razgovor sa sposobnošću strojnog učenja u cilju poboljšanja usluge poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Seljan (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Vukašinović, Jurica
Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge, 2020., diplomski rad, diplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb, Hrvatska
Vukašinović, J. (2020) 'Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge', diplomski rad, diplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuka\v{s}inovi\'{c}, Jurica}, year = {2020}, pages = {39}, keywords = {agent za razgovor, implementacija, poduze\'{c}e}, title = {Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduze\'{c}u sa svrhom razvoja korisni\v{c}ke usluge}, keyword = {agent za razgovor, implementacija, poduze\'{c}e}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuka\v{s}inovi\'{c}, Jurica}, year = {2020}, pages = {39}, keywords = {chatbot, implementation, enterprise}, title = {Application of a chat agent in a catering company for the purpose of customer service development}, keyword = {chatbot, implementation, enterprise}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font