Pregled bibliografske jedinice broj: 1105467
Informacijska obilježja nacionalnog vizualnog identiteta
Informacijska obilježja nacionalnog vizualnog identiteta, 2020., diplomski rad, diplomski, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1105467 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijska obilježja nacionalnog vizualnog identiteta
(Information features of national identity branding)
Autori
Horvat, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
15.09
Godina
2020
Stranica
44
Mentor
Seljan, Sanja
Ključne riječi
informacija, komunikacija, vizualni identitet, brendiranje, nacionalni vizualni identitet, elementi vizualnog identiteta
(information, communication, visual identity, branding, national visual identity, elements of visual identity)
Sažetak
Informacijska obilježja vizualnog identiteta imaju izrazito jaku ulogu u brendiranju nacionalnog identiteta i u nacionalnoj i međunarodnoj komunikaciji. Poruka koja se odašilje na određeno tržište ili prema publici, sadrži određene vrste informacija kojima se djeluje na publiku. Upravo iz navedenog razloga, vizualni identitet, danas sve češće u digitalnom obliku, ima izrazito veliku ulogu u odašiljanju poruke kroz neverbalnu komunikaciju. Svaka država želi stvoriti snažan, atraktivan i drugačiji vizualni identitet koji će ju razlikovati od ostalih država. Cilj ovoga rada je analizirati informacijska obilježja u brendiranju nacionalnog vizualnog identiteta. U teorijskom dijelu prikazana je uloga strateške komunikacije i koraci u procesu brendiranja. U praktičnom dijelu rada prikazani su rezultati provedenog istraživanja o informacijskim obilježjima nacionalnog brenda provedenog na stavovima prema vizualnom identitetu Hrvatske kako bi se utvrdila informacijska obilježja po kojima je Hrvatska prepoznatljiva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti