Pregled bibliografske jedinice broj: 1105224
Primjena određenog integrala na računanje površine lika u ravnini - Prema nastavi usmjerenoj na studenta
Primjena određenog integrala na računanje površine lika u ravnini - Prema nastavi usmjerenoj na studenta // Kultura, komunikacija, kompjuter : zbornik radova
Novi Sad: Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad ; Gimnazija, 2012. str. 17-17 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1105224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena određenog integrala na računanje površine lika u ravnini - Prema nastavi usmjerenoj na studenta
(Applying definite integral to calculating area in plain via student-based teaching)
Autori
Gotovac, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Kultura, komunikacija, kompjuter : zbornik radova
/ - Novi Sad : Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad ; Gimnazija, 2012, 17-17
ISBN
978-86-84367-46-6
Skup
Treća međunarodna konferencija gimnazija 3K
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 02.11.2012. - 03.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poučavanje usmjereno na studenta ; Bolonjski proces ; određeni integral i primjene ; problem površine
(student-based teaching ; the Bologna Process ; definite integral and applications ; calculating area)
Sažetak
Osuvremenjavanje nastave u školama daleko je dinamičnije u odnosu na visokoškolsku nastavu. Neproduktivna predavačka nastava još uvijek je duboko ukorijenjena i u praksi se sporo nadilazi, baš kao i mišljenje da se nastava na sveučilišnoj razini mora bitno razlikovati od nastave u školama. Suvremeni pristup visokoškolskoj nastavi u središtu koje je student trebao bi biti ostvaren Bolonjskim procesom. Ovakav pristup nastavi bitno mijenja ulogu visokoškolskih nastavnika kao prenositelja disciplinarnog znanja ex chatedra. Pred njih se postavljaju zahtjevi za novim kompetencijama i od njih se traži znatan angažman u nastavi. U radu je opisana interaktivna obrada primjene određenog integrala na računanje površine lika u ravnini u pravokutnom koordinatnom sustavu. Koncept obrade temeljen je na usmjeravanju pažnje studenata na predmet učenja (sadržaj) i na aktivno učešće studenata u nastavnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika