Pregled bibliografske jedinice broj: 1104888
Teorija filma kao teorija kulture i realnosti
Teorija filma kao teorija kulture i realnosti // Hrvatski filmski ljetopis, 15 (2009), 57-58; 209-210 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1104888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorija filma kao teorija kulture i realnosti
(The innovative compendium of cultural approaches to film art)
Autori
Valentić, Tonči
Izvornik
Hrvatski filmski ljetopis (1330-7665) 15
(2009), 57-58;
209-210
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
film, subjektivnost, identitet
(Film, Subjectivity, Identity)
Sažetak
Temeljna misao opsežne i analitički poticajne knjige Saše Vojković sastoji se u tezi da film predstavlja kulturalni ekran, odnosno da je on dominantni medij konstrukcije subjektivnosti i identiteta. To je ujedno i ideja vodilja na kojoj se zasniva argumentacijska linija autorice koja u četrnaest poglavlja analizira načine na koje se medij filma razumijeva kao sjecište raznorodnih transkulturalnih praksi, s posebnim naglaskom na pitanje u kojoj mjeri i na koji način razvoj medijskih tehnologija utječe na filmsko pripovijedanje i subjektivnost, odnosno kako tvori identitet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filmska umjetnost (filmske, elektroničke i medijske umjetnosti pokretnih slika)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus