Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104848

Cjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama


Banek Ljiljana; Torjanac Matas Ivana; Milić Ivana
Cjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama // Suvremene teme u edukaciji i rehablitaciji, 2 (2020), 1; 9-24 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1104848 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama
(A holistic approach to teaching students with multiple disabilities)

Autori
Banek Ljiljana ; Torjanac Matas Ivana ; Milić Ivana

Izvornik
Suvremene teme u edukaciji i rehablitaciji (2718-403X) 2 (2020), 1; 9-24

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
učenici s višestrukim teškoćama, nastavni predmet Komunikacija, procjena, učenje i poučavanje, odgojno-obrazovni ishodi, individualizirani kurikulumi
(students with multiple disabilities, teaching subject Communication, assessment, learning and teaching, educational outcomes, individualized curricula)

Sažetak
Cilj ovog rada cjeloviti je prikaz individualiziranih kurikuluma u svrhu najoptimalnijeg razvoja potencijala dvoje učenika s višestrukim teškoćama iz nastavnog predmeta Komunikacije. U Osnovnoj školi Nad lipom u Zagrebu školuju se učenici po Posebnom programu za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života i rada uz individualizirane postupke (Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju, 2015, čl. 9.). Početkom nastavne godine, u svrhu unapređivanja i planiranja budućeg učenja i poučavanja, korištena je Lista procjene iz nastavnog predmeta Komunikacije koja je za internu uporabu izrađena u Osnovnoj školi Nad lipom u Zagrebu. Na temelju inicijalne procjene, prikupljeni su podaci o razinama postignuća iz nastavnog predmeta Komunikacije. Temeljem inicijalne procjene, a u svrhu izrade individualiziranog kurikuluma, otkriveni su interesi, jake strane i potrebe učenika te su na temelju toga definirani ishodi učenja i poučavanja, sadržaji i aktivnosti, prilagodbe, strategije i podrške. Tijekom učenja i poučavanja kontinuirano se provodilo vrednovanje različitim metodama u svrhu dobivanja informacija o učenikovom napretku i unapređivanju budućeg učenja i poučavanja što je sažeto u obliku individualnog izvješća. Temeljem navedenog možemo zaključiti da napredovanje učenika s višestrukim teškoćama u razvoju uveliko ovisi o planiranju primjerenog individualiziranog kurikuluma poštujući specifičnosti učenika, njegovo funkcioniranja i odgojno-obrazovne potrebe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ljiljana Banek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.savez-defektologa.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Banek Ljiljana; Torjanac Matas Ivana; Milić Ivana
Cjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama // Suvremene teme u edukaciji i rehablitaciji, 2 (2020), 1; 9-24 (domaća recenzija, članak, stručni)
Banek Ljiljana, Torjanac Matas Ivana & Milić Ivana (2020) Cjelovit pristup poučavanju učenika s višestrukim teškoćama. Suvremene teme u edukaciji i rehablitaciji, 2 (1), 9-24.
@article{article, year = {2020}, pages = {9-24}, keywords = {u\v{c}enici s vi\v{s}estrukim te\v{s}ko\'{c}ama, nastavni predmet Komunikacija, procjena, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, odgojno-obrazovni ishodi, individualizirani kurikulumi}, journal = {Suvremene teme u edukaciji i rehablitaciji}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2718-403X}, title = {Cjelovit pristup pou\v{c}avanju u\v{c}enika s vi\v{s}estrukim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {u\v{c}enici s vi\v{s}estrukim te\v{s}ko\'{c}ama, nastavni predmet Komunikacija, procjena, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, odgojno-obrazovni ishodi, individualizirani kurikulumi} }
@article{article, year = {2020}, pages = {9-24}, keywords = {students with multiple disabilities, teaching subject Communication, assessment, learning and teaching, educational outcomes, individualized curricula}, journal = {Suvremene teme u edukaciji i rehablitaciji}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2718-403X}, title = {A holistic approach to teaching students with multiple disabilities}, keyword = {students with multiple disabilities, teaching subject Communication, assessment, learning and teaching, educational outcomes, individualized curricula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font