Pregled bibliografske jedinice broj: 1104836
Blok-sat u nastavi matematike
Blok-sat u nastavi matematike // Županijski stručni skup učitelja matematike
Split, Hrvatska, 2006. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1104836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Blok-sat u nastavi matematike
(Block-lesson in learning and teaching mathematics)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Županijski stručni skup učitelja matematike
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 29.11.2006
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
blok-sat, učenje i poučavanje matematike
(Block-lesson, learning and teaching mathematics)
Sažetak
Unutar reforme HNOS jedan od prijedloga bio je i uvođenje blok-sati. U predavanju su prikazani različiti aspekti organiziranja blok-sata u nastavi matematike te prednosti i nedostaci takvog rada iz perspektive učenika i učitelja. Dana je refleksija nekoliko različitih primjera realiziranih blok-sati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)