Pregled bibliografske jedinice broj: 1104827
Rad s darovitim učenicima
Rad s darovitim učenicima // Državni skup za učitelje matematike RH
Opatija, Hrvatska, 2007. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1104827 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rad s darovitim učenicima
(Working with outstanding students)
Autori
Muštra, Mirjana ; Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Državni skup za učitelje matematike RH
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 08.01.2007. - 10.01.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
dodatna nastava matematike, nadareni učenici, natjecanje iz matematike
(additional learning and teaching mathematics, outstanding students, mathematics competition)
Sažetak
Od učitelja mnogo ovisi kakav će stav učenik imati prema matematici, hoće li ju učiti s voljom i predanošću ili zato jer „mora“ savladati minimum da bi dobio prolaznu ocjenu. Pronaći način kako motivirati učenika nije lako, ali je moguće. Darovita djeca nisu česta pojava, ali se oko svakog učenika, za koga makar samo naslutimo da bi mogao imati neke posebne sposobnosti, treba potruditi. Možda će baš naš utjecaj biti onaj presudni putokaz koji će odrediti životni put darovitog djeteta, ali isto tako ne treba zanemarivati i naš utjecaj na ostale učenike koji će se jednog dana uključiti u svijet rada i biti dio mehanizma progresa. Udio i najmanjeg kotačića je bitan. Dodatna nastava matematike ne bi smjela biti namijenjena samo onima koji sudjeluju na matematičkim natjecanjima ili koji će se profesionalno baviti matematikom već i svima onima koji žele i mogu više jer se matematička znanja i načini razmišljanja itekako koriste u životu i radu svakog pojedinca. Stoga bi cilj dodatne nastave matematike trebao biti dodatno razvijanje matematičkih sposobnosti i matematičkog mišljenja učenika, a u kojoj mjeri će se taj cilj postići uvelike ovisi o promišljenom biranju odgovarajućih sadržaja, metoda i oblika rada. Osim dodatnog rada u okviru redovnog programa matematike, dodatno učenje matematike može se upotpuniti upućivanjem učenika na čitanje matematičke literature primjerene njihovoj dobi, njihovim uključivanjem u istraživački rad i projekte i sl.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Predavanje ponovljeno na Županijskom stručnom vjeću
učitelja matematike u Šibeniku, 22.03.2007.