Pregled bibliografske jedinice broj: 1104688
Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri
Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri // Matematična konferenca KUPM 2018
Laško, Slovenija, 2018. (pozvano predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1104688 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto istraživački usmjerena nastava matematike?
Manji i ne tako mali primjeri
(Why Inquiry based mathematics teaching?
Small and not so small examples)
Autori
Bašić, Matija ; Milin Šipuš, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Matematična konferenca KUPM 2018
Mjesto i datum
Laško, Slovenija, 27.06.2018. - 28.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
istraživački usmjerena nastava matematike, didaktički scenarij
(inquiry based mathematics education, didactic scenario)
Sažetak
U izlaganju se raspravlja o nastavi matematike utemeljenoj na istraživanju (IBMT), nastavnom pristupu koji je danas uvelike promoviran u srednjoškolskoj nastavi matematike. Prikazani su primjeri didaktičkih scenarija razvijeni u Erasmus+ projektu MERIA kao podrška srednjoškolskim nastavnicima matematike za izvođenje takve nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb