Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104688

Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri


Bašić, Matija; Milin Šipuš, Željka
Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri // Matematična konferenca KUPM 2018
Laško, Slovenija, 2018. (pozvano predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1104688 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri
(Why Inquiry based mathematics teaching? Small and not so small examples)

Autori
Bašić, Matija ; Milin Šipuš, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Matematična konferenca KUPM 2018

Mjesto i datum
Laško, Slovenija, 27.06.2018. - 28.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
istraživački usmjerena nastava matematike, didaktički scenarij
(inquiry based mathematics education, didactic scenario)

Sažetak
U izlaganju se raspravlja o nastavi matematike utemeljenoj na istraživanju (IBMT), nastavnom pristupu koji je danas uvelike promoviran u srednjoškolskoj nastavi matematike. Prikazani su primjeri didaktičkih scenarija razvijeni u Erasmus+ projektu MERIA kao podrška srednjoškolskim nastavnicima matematike za izvođenje takve nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matija Bašić (autor)

Avatar Url Željka Milin-Šipuš (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Matija; Milin Šipuš, Željka
Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri // Matematična konferenca KUPM 2018
Laško, Slovenija, 2018. (pozvano predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Bašić, M. & Milin Šipuš, Ž. (2018) Zašto istraživački usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri. U: Matematična konferenca KUPM 2018.
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Matija and Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka}, year = {2018}, keywords = {istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava matematike, didakti\v{c}ki scenarij}, title = {Za\v{s}to istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava matematike? Manji i ne tako mali primjeri}, keyword = {istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava matematike, didakti\v{c}ki scenarij}, publisherplace = {La\v{s}ko, Slovenija} }
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Matija and Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka}, year = {2018}, keywords = {inquiry based mathematics education, didactic scenario}, title = {Why Inquiry based mathematics teaching? Small and not so small examples}, keyword = {inquiry based mathematics education, didactic scenario}, publisherplace = {La\v{s}ko, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font