Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104641

Pedagoška dokumentacija u funkciji cjeloživotnog učenja odgojitelja


Jakus, Ana
Pedagoška dokumentacija u funkciji cjeloživotnog učenja odgojitelja, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Split


CROSBI ID: 1104641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoška dokumentacija u funkciji cjeloživotnog učenja odgojitelja
(Pedagogical Documentation in the Function of Lifelong Learning of Kindergarten Teachers)

Autori
Jakus, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Mjesto
Split

Datum
15.12

Godina
2020

Stranica
60

Mentor
Mandarić Vukušić, Anita

Ključne riječi
odgojitelj, pedagoška dokumentacija, kontinuirano usavršavanje, djeca, cjeloživotno obrazovanje
(educator, pedagogical documentation, continuous professional development, children, lifelong learning)

Sažetak
Odgojitelji su prošli dug put da bi njihova profesija bila ovo što je danas. Kako bi se to održalo i nastavilo biti kvalitetno, od svakog odgojitelja očekuje se da se nakon završetka formalnog obrazovanja stalno dalje usavršava. Stalnim stručnim usavršavanjem odgojitelji proširuju prethodna znanja i stječu nove, te u timskom radu sa kolegama u ustanovi konstantno poboljšavaju svoju praksu. Pedagoška dokumentacija značajna je kako za odgojitelja, tako i za dijete. Dokumentacijom se nastoji na najbolje moguće načine potaknuti cjelokupan razvoj djeteta u smjeru koji će za dijete biti najbolji. Dobri prostorno – materijalni uvjeti rada, kao i uključivanje roditelja u rad ustanove i partnerski odnos s njima dodatno doprinose kvalitetnom dokumentiranju. U studenom 2020. godine provedeno je istraživanje koje je u ovom diplomskom radu imalo za cilj utvrditi koliko pedagoška dokumentacija pomaže odgojiteljima u njihovom radu. Za potrebe istraživanja korišten je anketni upitnik koji se sastoji od dva dijela. Prvi dio čini dvanaest varijabli koji ispituju opće podatke o ispitanicima, broj stručnih usavršavanja na kojima su odgojitelji bili, vrste dokumentacije koju koriste i vrste dodatnih osposobljavanja koje pohađaju. Drugi dio upitnik sačinjavaju dvadeset četiri varijable kojima se utvrđuje koliko pedagoška dokumentacija pomaže odgojiteljima. Iz rezultata koji su dobiveni testiranjem hipoteza utvrđuje se da nema statistički značajne razlike između vođenja pedagoške dokumentacije i duljine radnog staža odgojitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Anita Mandarić Vukušić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jakus, Ana
Pedagoška dokumentacija u funkciji cjeloživotnog učenja odgojitelja, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Split
Jakus, A. (2020) 'Pedagoška dokumentacija u funkciji cjeloživotnog učenja odgojitelja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakus, Ana}, year = {2020}, pages = {60}, keywords = {odgojitelj, pedago\v{s}ka dokumentacija, kontinuirano usavr\v{s}avanje, djeca, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, title = {Pedago\v{s}ka dokumentacija u funkciji cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja odgojitelja}, keyword = {odgojitelj, pedago\v{s}ka dokumentacija, kontinuirano usavr\v{s}avanje, djeca, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakus, Ana}, year = {2020}, pages = {60}, keywords = {educator, pedagogical documentation, continuous professional development, children, lifelong learning}, title = {Pedagogical Documentation in the Function of Lifelong Learning of Kindergarten Teachers}, keyword = {educator, pedagogical documentation, continuous professional development, children, lifelong learning}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font