Pregled bibliografske jedinice broj: 1104640
Povezanost sveučilišnog obrazovanja odgojitelja sa zadovoljstvom radom u dječjem vrtiću
Povezanost sveučilišnog obrazovanja odgojitelja sa zadovoljstvom radom u dječjem vrtiću, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Split
CROSBI ID: 1104640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost sveučilišnog obrazovanja odgojitelja sa
zadovoljstvom radom u dječjem vrtiću
(The Relationship between Preschool Teacher's
Education and Working Satisfaction in the
Kindergarten)
Autori
Matić, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Mjesto
Split
Datum
15.12
Godina
2020
Stranica
57
Mentor
Mandarić Vukušić, Anita
Ključne riječi
diplomski studij, institucionalno obrazovanje, kompetencije, odgojiteljska profesija, profesionalno usavršavanje
(master's degree, institutional education, competence, preschool teacher's profession, professional development)
Sažetak
Sa promjenama u pogledu na dijete i njegove razvojne mogućnosti, dogodila se i promjena u sustavu obrazovanja odgojitelja. Povijesnim pregledom prikazano je obrazovanje odgojitelja kroz faze razvoja što dovodi do diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Odgojiteljska profesija zahtjeva permanentno profesionalno usavršavanje i cjeloživotno učenje kroz različite oblike takvog učenja i napredovanja. Kao i svaki sustav, sustav ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja ima svoje temelje u zakonskim okvirima, pravilnicima koji su ovom radu prikazani. Glavni cilj diplomskog rada bio je utvrditi povezanost između sveučilišnog obrazovanja odgojitelja i zadovoljstva radom u dječjem vrtiću. Za potrebe provođenja ovog istraživanja korišten je upitnik koji se sastoji od 6 pitanja kojima se ispituju opći podaci ispitanika (spol, dob, stupanj obrazovanja, status zaposlenja, radno iskustvo te broj pohađanih stručnih usavršavanja u prethodnoj pedagoškoj godini) te 12 pitanja koji se odnose na samoprocjenu zadovoljstva radom u dječjem vrtiću. Iz rezultata istraživanje moguće je zaključiti da ne postoji značajna razlika u zadovoljstvu radom u dječjem vrtiću s obzirom na razinu obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)