Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104634

Autonomija odgojitelja i razvoj partnerskih odnosa s roditeljima


Periš, Josipa
Autonomija odgojitelja i razvoj partnerskih odnosa s roditeljima, 2020., diplomski rad, Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Split


CROSBI ID: 1104634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Autonomija odgojitelja i razvoj partnerskih odnosa s roditeljima
(Autonomy of kindergarten teachers and development of partnership with parents)

Autori
Periš, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Mjesto
Split

Datum
18.09

Godina
2020

Stranica
52

Mentor
Mandarić Vukušić, Anita

Ključne riječi
autonomija, partnerstvo, profesionalni razvoj, kompetencije.
(autonomy, partnership, professional development, competencies)

Sažetak
Na profesionalni identitet odgojitelja utječe cjelokupni sustav i zajednica, ali i samo viđenje odgojitelja o sebi i svojoj profesiji. Dio profesionalnih kompetencija odgojitelja je njegova autonomija. Ona je utemeljena na znanju i razvija se preuzimanjem inicijative i zauzimanjem uloge istraživača u odgojno- obrazovnoj praksi. Autonoman odgojitelj je odgovaran za mijenjanje odgojno-obrazovne prakse zajedno sa sustručnjacima, roditeljima i lokalnom zajednicom. Dobrobiti od kvalitetnog partnerstva imaju svi sudionici odgojno- obrazovnog procesa. Kompetentni odgojitelji znaju spremno odgovoriti na izazove u gradnji partnerstva odgojitelja i roditelja. Cilj diplomskog rada je bio utvrditi kako odgojitelji razvijaju svoju profesionalnu autonomiju te partnerske odnose s roditeljima. Za potrebe istraživanja korišten je upitnik koji se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu nalazi se 14 pitanja koja se odnose na opće podatke o ispitanicima (spol, dob, dužina staža, visina obrazovanja, učestalost stručnog usavršavanja, zadovoljstvo stručnim usavršavanjem od stane ustanove i nadležnih institucija, te izbora tema koje bi pomogle odgojiteljima u njihovom radu), dok se drugi dio upitnika odnosi na samoprocjenu partnerstva odgojitelja i roditelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Anita Mandarić Vukušić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Periš, Josipa
Autonomija odgojitelja i razvoj partnerskih odnosa s roditeljima, 2020., diplomski rad, Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Split
Periš, J. (2020) 'Autonomija odgojitelja i razvoj partnerskih odnosa s roditeljima', diplomski rad, Filozofski fakultet/Rani i predškolski odgoj i obrazovanje, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\v{s}, Josipa}, year = {2020}, pages = {52}, keywords = {autonomija, partnerstvo, profesionalni razvoj, kompetencije.}, title = {Autonomija odgojitelja i razvoj partnerskih odnosa s roditeljima}, keyword = {autonomija, partnerstvo, profesionalni razvoj, kompetencije.}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Peri\v{s}, Josipa}, year = {2020}, pages = {52}, keywords = {autonomy, partnership, professional development, competencies}, title = {Autonomy of kindergarten teachers and development of partnership with parents}, keyword = {autonomy, partnership, professional development, competencies}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font