Pregled bibliografske jedinice broj: 1104573
Uvod u sociologiju mode: Pierre Bourdieu i društvena kritika ukusa
Uvod u sociologiju mode: Pierre Bourdieu i društvena kritika ukusa // Teorija i kultura mode : discipline, pristupi, interpretacije / Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Durieux, 2018. str. 57-73
CROSBI ID: 1104573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvod u sociologiju mode: Pierre Bourdieu i društvena kritika ukusa
(Introduction to the sociology of fashion - Pierre Bourdieu and social critique of taste)
Autori
Valentić, Tonči
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Teorija i kultura mode : discipline, pristupi, interpretacije
Urednik/ci
Paić, Žarko ; Purgar, Krešimir
Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Durieux
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
57-73
ISBN
9789537105716
Ključne riječi
teorija mode
(fashion theory)
Sažetak
Nakana ovog teksta je pružiti koncizan, informativan i pregledan uvod u sociologijsko razumijevanje suvremenih modnih fenomena, počevši od najranijih analiza s početka 20. stoljeća do danas, odnosno globalizacijske ere informatički umreženog društva kao dominantne forme društvene organizacije, pri čemu modni dizajn danas posvuda postaje jedno od najvažnijih područja estetske kreativnosti. Iz te perspektive, razumljivo je da će naglasak biti na socijalnim parametrima koji modu podjednako definiraju kao društvenu proizvodnju, ali i kao umjetničku formu, jer oba igraju složenu ulogu unutar ideološke konstrukcije fenomena mode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti