Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104543

Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike


Milin Šipuš, Željka; Špalj, Eva; Bašić, Matija; Antoliš, Sanja
Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike // Matematika i škola, 101 (2019), 2; 3-12 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1104543 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike
(Project MERIA and inquiry based mathematics education)

Autori
Milin Šipuš, Željka ; Špalj, Eva ; Bašić, Matija ; Antoliš, Sanja

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 101 (2019), 2; 3-12

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Istraživački usmjerena nastava matematike, realistično matematičko obrazovanje, teorija didaktičnih situacija
(Inquiry based mathematics education, realistic mathematics education, theory of didactic situations)

Sažetak
U kolovozu 2019. uspješno je završen trogodišnji Erasmus+ projekt "Mathematics education – relevant, interesting and applicable" (MERIA). Nositelj projekta bio je PMF-Matematički odsjek Sveučilišta u Zagrebu, uz partnere sa Sveučilišta u Zagrebu, University of Copenhagen iz Danske, University of Utrecht – Freudenthal Institute iz Nizozemske, University of Ljubljana i National Education Institute iz Slovenije, te srednje škole XV. gimnazija iz Zagreba, Gimnazija Vordingborg iz Danske. Projekt je imao za cilj promoviranje istraživački usmjerene nastave matematike, te razvoj materijala za podršku nastavnicima u njenom izvođenju. U radu su opisani teorijski okviri na kojima se temeljio razvoj nastavnih materijala - Realistično matematičko obrazovanje i Teorija didaktičkih situacija. Također, predstavljeni su i neki rezultati projekta (didaktički scenariji).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matija Bašić (autor)

Avatar Url Željka Milin-Šipuš (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Milin Šipuš, Željka; Špalj, Eva; Bašić, Matija; Antoliš, Sanja
Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike // Matematika i škola, 101 (2019), 2; 3-12 (domaća recenzija, članak, stručni)
Milin Šipuš, Ž., Špalj, E., Bašić, M. & Antoliš, S. (2019) Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike. Matematika i škola, 101 (2), 3-12.
@article{article, author = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka and \v{S}palj, Eva and Ba\v{s}i\'{c}, Matija and Antoli\v{s}, Sanja}, year = {2019}, pages = {3-12}, keywords = {Istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava matematike, realisti\v{c}no matemati\v{c}ko obrazovanje, teorija didakti\v{c}nih situacija}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {101}, number = {2}, issn = {1332-0327}, title = {Projekt MERIA i istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava matematike}, keyword = {Istra\v{z}iva\v{c}ki usmjerena nastava matematike, realisti\v{c}no matemati\v{c}ko obrazovanje, teorija didakti\v{c}nih situacija} }
@article{article, author = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}eljka and \v{S}palj, Eva and Ba\v{s}i\'{c}, Matija and Antoli\v{s}, Sanja}, year = {2019}, pages = {3-12}, keywords = {Inquiry based mathematics education, realistic mathematics education, theory of didactic situations}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {101}, number = {2}, issn = {1332-0327}, title = {Project MERIA and inquiry based mathematics education}, keyword = {Inquiry based mathematics education, realistic mathematics education, theory of didactic situations} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font