Pregled bibliografske jedinice broj: 1104543
Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike
Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike // Matematika i škola, 101 (2019), 2; 3-12 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1104543 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt MERIA i istraživački usmjerena nastava matematike
(Project MERIA and inquiry based mathematics education)
Autori
Milin Šipuš, Željka ; Špalj, Eva ; Bašić, Matija ; Antoliš, Sanja
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 101
(2019), 2;
3-12
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Istraživački usmjerena nastava matematike, realistično matematičko obrazovanje, teorija didaktičnih situacija
(Inquiry based mathematics education, realistic mathematics education, theory of didactic situations)
Sažetak
U kolovozu 2019. uspješno je završen trogodišnji Erasmus+ projekt "Mathematics education – relevant, interesting and applicable" (MERIA). Nositelj projekta bio je PMF-Matematički odsjek Sveučilišta u Zagrebu, uz partnere sa Sveučilišta u Zagrebu, University of Copenhagen iz Danske, University of Utrecht – Freudenthal Institute iz Nizozemske, University of Ljubljana i National Education Institute iz Slovenije, te srednje škole XV. gimnazija iz Zagreba, Gimnazija Vordingborg iz Danske. Projekt je imao za cilj promoviranje istraživački usmjerene nastave matematike, te razvoj materijala za podršku nastavnicima u njenom izvođenju. U radu su opisani teorijski okviri na kojima se temeljio razvoj nastavnih materijala - Realistično matematičko obrazovanje i Teorija didaktičkih situacija. Također, predstavljeni su i neki rezultati projekta (didaktički scenariji).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb