Pregled bibliografske jedinice broj: 1104296
Iskustveno učenje na primjeru snova u geštalt pedagogiji
Iskustveno učenje na primjeru snova u geštalt pedagogiji // Bogoslovska smotra, 4 (2020), 90; 823-839 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1104296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustveno učenje na primjeru snova u geštalt
pedagogiji
(Experiential learning on the example of dreams in
gestalt padagogy)
Autori
Jurić, Ivica
Izvornik
Bogoslovska smotra (0352-3101) 4
(2020), 90;
823-839
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
geštalt pedagogija ; kršćanska geštalt pedagogija ; odgoj u vjeri ; snovi ; Albert Höfer
(gestalt pedagogy ; christian gestalt pedagogy ; upbringing in faith ; dreams ; Albert Höfer)
Sažetak
U članku se govori o geštalt pedagogiji, njezinu nastanku i specifičnostima njezina pristupa odgoju i obrazovanju. Unutar navedene teme posebna pažnja posvećena je kršćanskoj geštalt pedagogiji općenito i njezinoj interpretaciji snova u pedagoškom radu u grupi, a na nekoliko primjera iz Svetog pisma. Temeljna teza autora jest da postulati i metode kršćanske geštalt pedagogije, koja je već dugo vremena u uporabi u poučavanju djece i odraslih u vjeri u nekim zapadnim zemljama (Njemačka, Austrija, Švicarska), mogu i nama u Hrvatskoj itekako pomoći, osobito glede kreativnijeg i životnijeg odgoja u vjeri, bilo da je riječ o odgoju u školi, župi, crkvenom pokretu bilo u radu s različitim skupinama vjernika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Religious and Theological Abstracts
- WOS
- EBSCO
- ERIH PLUS
- IBZ Online