Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104193

Zašto se (ne)uči geometrija?


Jozić, Nives
Zašto se (ne)uči geometrija? // Treći kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
Zagreb, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1104193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto se (ne)uči geometrija?
(Why is (not) learning geometry?)

Autori
Jozić, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Treći kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.07.2008. - 04.07.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ishodi učenja, matematička pismenost, učenje i poučavanje geometrije, vizualizacija
(Learning outcomes, mathematical literacy, learning and teaching geometry, visualization)

Sažetak
Geometrija je važan dio učenja i poučavanja matematike, ali je (mnogi) učenici ne vole učiti i nastavnici je ne vole poučavati. Iako vizualizacija ima veliku metodičku vrijednost u učenju i poučavanju geometrije, ona skriva i mnoge zamke posebno za one koji nemaju razvijenu vještinu vizualizacije. Za uspješno ostvarivanje ishoda učenja potrebno je učiti s razumijevanjem i razvijati geometrijsko mišljenje povezivanjem različitih prikaza istog koncepta, kao i povezivanjem različitih koncepata u funkcionalnu cjelinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Predavanje je održano i na Državnom stručnom
skupu za voditelje ŽSV-a osnovnih škola, u
Crikvenici, 14.10.2008. te na Državnom stručnom
skupu za voditelje ŽSV-a srednjih škola, u
Crikvenici, 16.10.2008.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jozić, Nives
Zašto se (ne)uči geometrija? // Treći kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
Zagreb, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
Jozić, N. (2008) Zašto se (ne)uči geometrija?. U: Treći kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske.
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2008}, keywords = {ishodi u\v{c}enja, matemati\v{c}ka pismenost, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje geometrije, vizualizacija}, title = {Za\v{s}to se (ne)u\v{c}i geometrija?}, keyword = {ishodi u\v{c}enja, matemati\v{c}ka pismenost, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje geometrije, vizualizacija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, year = {2008}, keywords = {Learning outcomes, mathematical literacy, learning and teaching geometry, visualization}, title = {Why is (not) learning geometry?}, keyword = {Learning outcomes, mathematical literacy, learning and teaching geometry, visualization}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font