Pregled bibliografske jedinice broj: 1104193
Zašto se (ne)uči geometrija?
Zašto se (ne)uči geometrija? // Treći kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
Zagreb, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1104193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto se (ne)uči geometrija?
(Why is (not) learning geometry?)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Treći kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.07.2008. - 04.07.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ishodi učenja, matematička pismenost, učenje i poučavanje geometrije, vizualizacija
(Learning outcomes, mathematical literacy, learning and teaching geometry, visualization)
Sažetak
Geometrija je važan dio učenja i poučavanja matematike, ali je (mnogi) učenici ne vole učiti i nastavnici je ne vole poučavati. Iako vizualizacija ima veliku metodičku vrijednost u učenju i poučavanju geometrije, ona skriva i mnoge zamke posebno za one koji nemaju razvijenu vještinu vizualizacije. Za uspješno ostvarivanje ishoda učenja potrebno je učiti s razumijevanjem i razvijati geometrijsko mišljenje povezivanjem različitih prikaza istog koncepta, kao i povezivanjem različitih koncepata u funkcionalnu cjelinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Predavanje je održano i na Državnom stručnom
skupu za voditelje ŽSV-a osnovnih škola, u
Crikvenici, 14.10.2008. te na Državnom stručnom
skupu za voditelje ŽSV-a srednjih škola, u
Crikvenici, 16.10.2008.