Pregled bibliografske jedinice broj: 1104012
Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika
Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 221-236 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1104012 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika
(Students’ memories and reflection
in constructing teachers’ professional identity)
Autori
Tot, Daria
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 161
(2020), 3-4;
221-236
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
implicitne pedagogije, odnosi nastavnika i učenika, značenje emocija
(implicit pedagogies, meaning of emotions, teacher-student relations)
Sažetak
Relativno je malo istraživanja kojima se ispituje priroda odnosa koji uključuju studentska osobna iskustva pri učenju i poglede na one aspekte kvalitete nastavnika za koje smatraju da bi mogli imati utjecaj na njihovo buduće poučavanje. U radu se koristi narativni pristup za ispitivanje takvih uspomena. Od studenata nastavničkih usmjerenja zatraženo je pisanje o svojim iskustvima tijekom dosadašnjeg školovanja i promišljanje o njima. Pripovijesti troje studenata, budućih nastavnika predmetne nastave, otkrivaju da pozitivna sjećanja na vlastito učenje i na nastavnike te refleksija o njima povezuju njihova iskustva s viđenjima aspekata kvalitetnoga nastavnika. Stoga je za kvalitetan razvoj profesionalnog identiteta budućih nastavnika nužno u njihovo inicijalno obrazovanje uključiti razumijevanje značenja emocija u odnosima nastavnika i učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)