Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1104012

Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika


Tot, Daria
Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 221-236 (domaća recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1104012 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika
(Students’ memories and reflection in constructing teachers’ professional identity)

Autori
Tot, Daria

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 161 (2020), 3-4; 221-236

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
implicitne pedagogije, odnosi nastavnika i učenika, značenje emocija
(implicit pedagogies, meaning of emotions, teacher-student relations)

Sažetak
Relativno je malo istraživanja kojima se ispituje priroda odnosa koji uključuju studentska osobna iskustva pri učenju i poglede na one aspekte kvalitete nastavnika za koje smatraju da bi mogli imati utjecaj na njihovo buduće poučavanje. U radu se koristi narativni pristup za ispitivanje takvih uspomena. Od studenata nastavničkih usmjerenja zatraženo je pisanje o svojim iskustvima tijekom dosadašnjeg školovanja i promišljanje o njima. Pripovijesti troje studenata, budućih nastavnika predmetne nastave, otkrivaju da pozitivna sjećanja na vlastito učenje i na nastavnike te refleksija o njima povezuju njihova iskustva s viđenjima aspekata kvalitetnoga nastavnika. Stoga je za kvalitetan razvoj profesionalnog identiteta budućih nastavnika nužno u njihovo inicijalno obrazovanje uključiti razumijevanje značenja emocija u odnosima nastavnika i učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Tot (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tot, Daria
Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 221-236 (domaća recenzija, članak, ostalo)
Tot, D. (2020) Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika. Napredak (Zagreb), 161 (3-4), 221-236.
@article{article, author = {Tot, Daria}, year = {2020}, pages = {221-236}, keywords = {implicitne pedagogije, odnosi nastavnika i u\v{c}enika, zna\v{c}enje emocija}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Studentska sje\'{c}anja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika}, keyword = {implicitne pedagogije, odnosi nastavnika i u\v{c}enika, zna\v{c}enje emocija} }
@article{article, author = {Tot, Daria}, year = {2020}, pages = {221-236}, keywords = {implicit pedagogies, meaning of emotions, teacher-student relations}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Students’ memories and reflection in constructing teachers’ professional identity}, keyword = {implicit pedagogies, meaning of emotions, teacher-student relations} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font