Pregled bibliografske jedinice broj: 1103865
Centri odgovornosti kao model upravljanja troškovima poduzeća s Primjerom Hrvatskih željeznica
Centri odgovornosti kao model upravljanja troškovima poduzeća s Primjerom Hrvatskih željeznica // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 31 (2011), N* 1-2; 49-59 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1103865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Centri odgovornosti kao model upravljanja
troškovima poduzeća s Primjerom Hrvatskih
željeznica
(ResponsibilityCentres as Modelof Company Cost
Management with Example of Croatian Railways)
Autori
Dedić, Ante
Izvornik
Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa (0351-1898) 31
(2011), N* 1-2;
49-59
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
upravljanje, trošak, Hrvatske željeznice, model
(management, cost, Croatian Railways, model)
Sažetak
Upravljanje troškovima je od posebne važnosti za svako poduzeće, jer trošak izravno utječe na poslovni rezultat poduzeća, a time i na uspjeh u poslovanju. To je ozbiljan, konstantan i dugotrajan proces pozitivnog odnosa managera prema troškovima te stalno procjenjivanje odnosa troškova prema koristi od troškova. S obzirom na kompleksnost problema, razvoj upravljanja troškovima ima dugu tradiciju. Ima i puno modela koji su korišteni, a u ovom radu je pokazan jedan od mogućih, za koji je na tome primjeru utvrđeno kvalitetno i uspješno funkcioniranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Ekonomija