Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1103699

„Igra-zadatci“ u osnovnoškolskoj nastavi matematike kao metoda poticanja kreativnosti


Gotovac, Branka
„Igra-zadatci“ u osnovnoškolskoj nastavi matematike kao metoda poticanja kreativnosti // Prema kvalitetnoj školi : zbornik radova / 9. dani osnovne škole Splitsko dalmatinske županije / Brčić Kuljiš, Marita ; Jakir, Aleksandar (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 159-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1103699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
„Igra-zadatci“ u osnovnoškolskoj nastavi matematike kao metoda poticanja kreativnosti
(“Game-Exercises” in Primary School Education of Mathematics as a Method of Creativity Encouragement)

Autori
Gotovac, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Prema kvalitetnoj školi : zbornik radova / 9. dani osnovne škole Splitsko dalmatinske županije / Brčić Kuljiš, Marita ; Jakir, Aleksandar - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015, 159-169

Skup
Znanstveni skup s međunarodnom suradnjom "Sveučilište u profesionalnom usavršavanju učitelja u osnovnoj školi"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 06.11.2013. - 07.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
igra ; rješavanje problema ; kreativnost ; kvalitetna škola
(game ; problem solving ; creativity ; quality school)

Sažetak
Poticanje i razvoj kreativnosti u školi od iznimne je važnosti. Velika otkrića svjetska su baština zahvaljujući kreativnim pojedincima zaigrana uma. Naizgled nezamislivo učinili su mogućim, na svoj način, originalnim rješenjima i neutabanim stazama. Društvo danas treba pojedinca stvaratelja i na radnom mjestu, kreatora promjena, snalažljivog i prilagodljivog, suradnika. Kvalitetna suvremena škola odgovorit će potrebama društva i kurikulom osigurati i u praksi njegovati razvoj ovih učeničkih sposobnosti od najranije dobi. Usvajanje činjenica i reprodukciju sadržaja svest će na razumnu mjeru. Kreativnost djece vezana je uz igru. Djeca u igri istražuju. Kroz igru, vještom komunikacijom, osobito postavljanjem pitanja i zadavanjem zadataka, poput onih koji imaju više različitih korektnih rješenja koje treba domisliti a ubrajaju se u tzv. zadatke otvorenog tipa, učitelj će moći pobuditi kreativne potencijale svojih učenika.Rješavanjem problema otvorenog tipa potiče se divergentno mišljenje, tj. stvaralački pristup problemima. Ovakvi zadatci omogućavaju učenicima da istražuju i kreiraju, da primjenjuju i povezuju postojeća znanja i sposobnosti, na primjer matematičke. U radu su izloženi matematički „zadatci koji se igraju“. Zadatci su zapravo adaptirane tradicionalne igre. Namijenjeni su učenicima osnovne škole. Očekuje se da „igra-zadatci“ pomognu učenicima da poboljšaju matematičke vještine i da ih potaknu na samostvaranje. Mogu se upotrijebiti kao uvodni zadatci za otvorene probleme. Kroz zadatke se nenametljivo osvještavaju matematički pojmovi na višim razinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kemijsko-tehnološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Branka Gotovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gotovac, Branka
„Igra-zadatci“ u osnovnoškolskoj nastavi matematike kao metoda poticanja kreativnosti // Prema kvalitetnoj školi : zbornik radova / 9. dani osnovne škole Splitsko dalmatinske županije / Brčić Kuljiš, Marita ; Jakir, Aleksandar (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 159-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Gotovac, B. (2015) „Igra-zadatci“ u osnovnoškolskoj nastavi matematike kao metoda poticanja kreativnosti. U: Brčić Kuljiš, M. & Jakir, A. (ur.)Prema kvalitetnoj školi : zbornik radova / 9. dani osnovne škole Splitsko dalmatinske županije.
@article{article, author = {Gotovac, Branka}, year = {2015}, pages = {159-169}, keywords = {igra, rje\v{s}avanje problema, kreativnost, kvalitetna \v{s}kola}, title = {„Igra-zadatci“ u osnovno\v{s}kolskoj nastavi matematike kao metoda poticanja kreativnosti}, keyword = {igra, rje\v{s}avanje problema, kreativnost, kvalitetna \v{s}kola}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gotovac, Branka}, year = {2015}, pages = {159-169}, keywords = {game, problem solving, creativity, quality school}, title = {“Game-Exercises” in Primary School Education of Mathematics as a Method of Creativity Encouragement}, keyword = {game, problem solving, creativity, quality school}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font