Pregled bibliografske jedinice broj: 1103647
Metodologija istraživanja učinaka pilot projekta e-Škole
Metodologija istraživanja učinaka pilot projekta e-Škole // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot- projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 37-61
CROSBI ID: 1103647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodologija istraživanja
učinaka pilot projekta e-Škole
(Research methodology of the effects of pilot
project
e-Schools)
Autori
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Sušanj, Zoran ; Mohorić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot- projekta e-Škole
Urednik/ci
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2020
Raspon stranica
37-61
ISBN
978-953-361-005-4
Ključne riječi
metodologija istraživanja, IKT, poučavanje, učenje
(research methodology, ICT, teaching, learning)
Sažetak
U poglavlju su navedeni svi opći i specifični ciljevi istraživanja, kao i metodologija istraživanja, uključujući ciljane uzorke sudionika, mjerne instrumente korištene za prikupljanje podataka, vremenski pregled istraživanja te statističke postupke korištene za analizu prikupljenih podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka