Pregled bibliografske jedinice broj: 1103643
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 3-35
CROSBI ID: 1103643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje suvremenih
tehnologija u učenje i poučavanje
(Introduction of ICT in teaching and learning)
Autori
Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Vuković, Anja ; Mehić, Nermina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole
Urednik/ci
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2020
Raspon stranica
3-35
ISBN
978-953-361-005-4
Ključne riječi
Informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučavanje, učenje
(ICT, teaching, learning)
Sažetak
U poglavlju su prikazani rezultati dosadašnjih istraživanja u svijetu i u Hrvatskoj o učincima IKT- a na učenike i njihovo učenje, te analizirane odrednice efikasnosti uvođenja IKT-a u obrazovanje. Također su opisani elementi pilot projekta e-Škole koje je u Hrvatskoj proveo CARNET.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka