Pregled bibliografske jedinice broj: 1103608
Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka
Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka // Zbornik sažetaka radova VIII. kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 63-63 (radionica, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1103608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka
(From the mathematical photo album – project assignment simulation)
Autori
Gotovac, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka radova VIII. kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske
/ - , 2018, 63-63
Skup
8. kongres nastavnika matematika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2018. - 05.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava matematike ; projektna nastava ; stavovi prema matematici ; motivacija ; zadaci otvorenog tipa
(teaching mathematics ; project based learning ; attitudes toward mathematics ; motivation ; open-ended problems)
Sažetak
Matematički album - zbirka zadataka otvorenog tipa proizašla je iz uradaka studenata Kemijsko-tehnološkog fakulteta u Splitu nastalih u okviru dvaju sukcesivnih projekata Matematika u slici i Zadatak u slici koji su realizirani kroz dvije akademske godine. Matematički album nije klasična zbirka zadataka iz matematike. Sami projektni zadaci na kojima je zbirka izgrađena spadaju u zadatke otvorenog tipa. Projekti imaju široku primjenu i mogu se provesti na svim razinama obrazovanja. Zbirka je koncipirana tako da čitatelj može sudjelovati u oba projekta virtualno. Priroda Matematičkog albuma otvara brojne mogućnosti za njegov daljnji razvoj i oplemenjivanje. Na radionici će se simulirati jedan od projektnih zadataka koji je postavljen studentima s ciljem poticanja divergentnog mišljenja, odnosno stvaralačkog pristupa problemima. Rješavanje takvih zadataka omogućuje studentima/učenicima da istražuju i kreiraju, primjenjuju i povezuju postojeća znanja i sposobnosti. Aktivnim učešćem studenata/učenika u nastavi znatno se poboljšavaju stavovi i motivacija za učenje. Radionica je strukturirana na način da prati etape projektne nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
Napomena
Na VIII. kongresu nastavnika matematike Republike Hrvatske održano je i priopćenje pod tim naslovom.