Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1103608

Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka


Gotovac, Branka
Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka // Zbornik sažetaka radova VIII. kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 63-63 (radionica, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1103608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka
(From the mathematical photo album – project assignment simulation)

Autori
Gotovac, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka radova VIII. kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske / - , 2018, 63-63

Skup
8. kongres nastavnika matematika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2018. - 05.07.2018

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava matematike ; projektna nastava ; stavovi prema matematici ; motivacija ; zadaci otvorenog tipa
(teaching mathematics ; project based learning ; attitudes toward mathematics ; motivation ; open-ended problems)

Sažetak
Matematički album - zbirka zadataka otvorenog tipa proizašla je iz uradaka studenata Kemijsko-tehnološkog fakulteta u Splitu nastalih u okviru dvaju sukcesivnih projekata Matematika u slici i Zadatak u slici koji su realizirani kroz dvije akademske godine. Matematički album nije klasična zbirka zadataka iz matematike. Sami projektni zadaci na kojima je zbirka izgrađena spadaju u zadatke otvorenog tipa. Projekti imaju široku primjenu i mogu se provesti na svim razinama obrazovanja. Zbirka je koncipirana tako da čitatelj može sudjelovati u oba projekta virtualno. Priroda Matematičkog albuma otvara brojne mogućnosti za njegov daljnji razvoj i oplemenjivanje. Na radionici će se simulirati jedan od projektnih zadataka koji je postavljen studentima s ciljem poticanja divergentnog mišljenja, odnosno stvaralačkog pristupa problemima. Rješavanje takvih zadataka omogućuje studentima/učenicima da istražuju i kreiraju, primjenjuju i povezuju postojeća znanja i sposobnosti. Aktivnim učešćem studenata/učenika u nastavi znatno se poboljšavaju stavovi i motivacija za učenje. Radionica je strukturirana na način da prati etape projektne nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika

Napomena
Na VIII. kongresu nastavnika matematike Republike Hrvatske održano je i priopćenje pod tim naslovom.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kemijsko-tehnološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Branka Gotovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gotovac, Branka
Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka // Zbornik sažetaka radova VIII. kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 63-63 (radionica, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Gotovac, B. (2018) Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka. U: Zbornik sažetaka radova VIII. kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske.
@article{article, author = {Gotovac, Branka}, year = {2018}, pages = {63-63}, keywords = {nastava matematike, projektna nastava, stavovi prema matematici, motivacija, zadaci otvorenog tipa}, title = {Iz matemati\v{c}kog albuma – simulacija projektnog zadatka}, keyword = {nastava matematike, projektna nastava, stavovi prema matematici, motivacija, zadaci otvorenog tipa}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gotovac, Branka}, year = {2018}, pages = {63-63}, keywords = {teaching mathematics, project based learning, attitudes toward mathematics, motivation, open-ended problems}, title = {From the mathematical photo album – project assignment simulation}, keyword = {teaching mathematics, project based learning, attitudes toward mathematics, motivation, open-ended problems}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font