Pregled bibliografske jedinice broj: 1103455
Nefinancijski pokazatelji kao indikatori poslovanja na primjeru Putničkog prijevoza Hrvatskih željeznica
Nefinancijski pokazatelji kao indikatori poslovanja na primjeru Putničkog prijevoza Hrvatskih željeznica // SUSRETI 2019. Informacijama do kvalitetnog poslovanja ; Zbornik radova 4. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina ; Medicinska naklada, 2019. str. 18-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1103455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nefinancijski pokazatelji kao indikatori
poslovanja na primjeru Putničkog prijevoza
Hrvatskih željeznica
(Non-financial indicators as business indicators
on the example of Croatian Railways Passenger
Transport)
Autori
Dedić, Ante ; Dedić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
SUSRETI 2019. Informacijama do kvalitetnog poslovanja ; Zbornik radova 4. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina
/ Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad - Krapina : Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina ; Medicinska naklada, 2019, 18-23
ISBN
978-953-57602-4-5
Skup
Susreti 2019 : Informacijama do kvalitetnog poslovanja
Mjesto i datum
Krapina, Hrvatska, 09.05.2019. - 10.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nefinancijski pokazatelji, uspješnost poslovanja, analiza pokazatelja
(Non-financial indicators, business performance, indicator analysis)
Sažetak
Uspješnost poslovanja poduzeća mjeri se velikim brojem različitih pokazatelja uspješnosti poslovanja, koje se može vrednovati s različitih stajališta. Najčešće se poslovanje poduzeća iskazuje financijskim pokazateljima koji su vidljivi iz financijskih izvještaja poduzeća (ROA, ROE, ROI, EVA, MVA i mnogih drugih), međutim danas sve više u poslovni svijet ulaze i nefinancijski aspekti poslovanja (VBM, TQM, BSC, ABC, KPI i drugi). Analizom nefinancijskih pokazatelja (unutarnjih čimbenika) kao što su tehničko – tehnološko stanje kapaciteta poduzeća, broj prevezenih putnika, putničkih kilometar, vlak kilometar, može se reći da su to pokazatelji koji značajno utječu na uspješnost poslovanja poduzeća, a njihovo stanje oslikava ponašanje poslovnog rezultata. Uspješnost upravljanja ovim resursima, ohrabruje menadžment u donošenju učinkovitih poslovnih odluka. Financijski i nefinancijski aspekti imaju zadaću da uspostave ravnotežu profita, rasta, kontrole, rezultata poslovanja u kratkom roku, prilika i prijetnji te da motiviraju ljudske potencijale. Cilj rada je ukazati na važnost iskazivanja uspješnosti poslovanja poduzeća i kvalitativnim pokazateljima te ukazati na nužnost porasta njihove implementacije za potrebe iskazivanja uspješnosti poslovanja poduzeća u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport, Ekonomija