Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1103425

Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e- Škole


Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e- Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 (monografija)


CROSBI ID: 1103425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e- Škole
(Introduction of ICT in teaching and learning: Scientific research on the effects of pilot project e-School)

Urednik/ci
Kolić-Vehovec, Svjetlana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2020

Stranica
259

ISBN
978-953-361-005-4

Ključne riječi
Informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučavanje, učenje
(ICT, teaching, learning)

Sažetak
U okviru pilot projekta e-Škole provedeno je i istraživanje učinaka pilot projekta, kako bi se uvođenje IKT-a u učenje i poučavanje u cjelokupni obrazovni sustav moglo temeljiti na empirijskim podacima i prilagoditi pojedine elemente projekta s ciljem povećanja učinkovitosti cjelokupnog programa informatizacije školskog sustava. Istraživanje je proveo tim Centra za primijenjenu psihologiju pri Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Istraženi su učinci svih elemenata pilot projekta na sve korisnike u školi– nastavnike, učenike, stručne suradnike, ravnatelje i administrativno osoblje. Ispitani su učinci projekta na stavove korisnika i korištenje IKT-a, njihove digitalne kompetencije, afektivne i kognitivne ishode učenja učenika te digitalnu zrelost škola. Ovo je istraživanje rezultiralo brojnim odgovorima važnim za različite dionike u obrazovnom sustavu. Monografija se sastoji od deset poglavlja koja se odnose na glavne ishode koji su u znanstvenom istraživanju ispitivani.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Svjetlana Kolić-Vehovec (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e- Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 (monografija)
Kolić-Vehovec, S. (ur.) (2020) Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e- Škole. Rijeka, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci.
@book{book, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2020}, pages = {259}, keywords = {Informacijsko-komunikacijska tehnologija, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje}, isbn = {978-953-361-005-4}, title = {Uvo\djenje suvremenih tehnologija u u\v{c}enje i pou\v{c}avanje: Istra\v{z}ivanje u\v{c}inaka pilot-projekta e- \v{S}kole}, keyword = {Informacijsko-komunikacijska tehnologija, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2020}, pages = {259}, keywords = {ICT, teaching, learning}, isbn = {978-953-361-005-4}, title = {Introduction of ICT in teaching and learning: Scientific research on the effects of pilot project e-School}, keyword = {ICT, teaching, learning}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font