Pregled bibliografske jedinice broj: 1103425
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e- Škole
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e- Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 (monografija)
CROSBI ID: 1103425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i
poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta
e-
Škole
(Introduction of ICT in teaching and learning:
Scientific research on the effects of pilot
project
e-School)
Urednik/ci
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2020
Stranica
259
ISBN
978-953-361-005-4
Ključne riječi
Informacijsko-komunikacijska tehnologija, poučavanje, učenje
(ICT, teaching, learning)
Sažetak
U okviru pilot projekta e-Škole provedeno je i istraživanje učinaka pilot projekta, kako bi se uvođenje IKT-a u učenje i poučavanje u cjelokupni obrazovni sustav moglo temeljiti na empirijskim podacima i prilagoditi pojedine elemente projekta s ciljem povećanja učinkovitosti cjelokupnog programa informatizacije školskog sustava. Istraživanje je proveo tim Centra za primijenjenu psihologiju pri Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Istraženi su učinci svih elemenata pilot projekta na sve korisnike u školi– nastavnike, učenike, stručne suradnike, ravnatelje i administrativno osoblje. Ispitani su učinci projekta na stavove korisnika i korištenje IKT-a, njihove digitalne kompetencije, afektivne i kognitivne ishode učenja učenika te digitalnu zrelost škola. Ovo je istraživanje rezultiralo brojnim odgovorima važnim za različite dionike u obrazovnom sustavu. Monografija se sastoji od deset poglavlja koja se odnose na glavne ishode koji su u znanstvenom istraživanju ispitivani.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)