Pregled bibliografske jedinice broj: 1103170
Pristup stručnom usavršavanju u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Pristup stručnom usavršavanju u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Raditi u dječjim vrtićima: rezultati istraživanja uvjeta rada u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Ivšić, Iva ; Jaklin, Katarina (ur.).
Zagreb: Sindikat obrazovanja, medija i kulture Hrvatske, 2020. str. 110-136
CROSBI ID: 1103170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristup stručnom usavršavanju u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
(Access to professional development in early childhood education and care)
Autori
Matković, Teo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Raditi u dječjim vrtićima: rezultati istraživanja uvjeta rada u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Urednik/ci
Ivšić, Iva ; Jaklin, Katarina
Izdavač
Sindikat obrazovanja, medija i kulture Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2020
Raspon stranica
110-136
ISBN
9789534905005
Ključne riječi
rani i predškolski odgoj i obrazovanje (RPOO) ; stručno usavršavanje ; kvaliteta zaposlenosti ; blagostanje zaposlenika
(early childhood care and education (ECEC) ; professional development ; employee well-being)
Sažetak
U poglavlju Pristup stručnom usavršavanju u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanjaanalizirani su oblici usavršavanja koja su zaposleni u dječjim vrtićima pohađali, trajanje usavršavanja i prikladnost usavršavanja potrebama odgojno-obrazovnog rada u usporedbi s drugim stručnjacima/kinjama u javnom sektoru u Hrvatskoj. Također, prikazane su prepreke pristupu stručnom usavršavanju s obzirom na karakteristike dječjih vrtića.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)