Pregled bibliografske jedinice broj: 1102975
Igre u nastavi talijanskoga jezika
Igre u nastavi talijanskoga jezika // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 47 (2018), 1-2; 95-102 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1102975 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igre u nastavi talijanskoga jezika
(The use of games in teaching Italian)
Autori
Todorović, Majda
Izvornik
Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku (0351-0840) 47
(2018), 1-2;
95-102
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
igra ; aktivnost ; nastava talijanskog jezika kao izbornog predmeta
(game, activity, teaching Italian as an optional subject)
Sažetak
U ovom radu razmatra se značenje igre kao aktivnosti ravnopravne drugim tehnikama i aktivnostima koje se koriste u nastavi stranih jezika. Talijanski jezik u osnovnoj školi je drugi strani jezik te izborni školski predmet. Izvođenje izbornog predmeta uvjetovano je nekim pravilima koja moraju biti zadovoljena. Igra je predstavljena kao korisna tehnika, kojom usvajanje vokabulara i izraza postaje podjednako zabavno i učinkovito kao i ostale tehnike, ukoliko je detaljno isplanirana i prati propisani nastavni materijal. Na takav način igra prestaje biti aktivnost koja služi za popunjavanje vremena na početku ili na kraju školskoga sata, već postaje aktivnost koja je integrirana kroz cjelokupni nastavni proces i ravnopravno zastupljena kao i ostale aktivnosti. Nakon teorijskog dijela, u radu se navode i primjeri igara korištenih u nastavi talijanskoga jezika s učenicima četvrtih razreda osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Majda Todorović
(autor)