Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1102825

ZNAČAJAN UTJECAJ OBLIKA PROIZVODA NA VRIJEDNOST PROIZVODA KAO APSOLUTNA PREPREKA ZA REGISTRACIJU ŽIGA


Hasić, Tea
ZNAČAJAN UTJECAJ OBLIKA PROIZVODA NA VRIJEDNOST PROIZVODA KAO APSOLUTNA PREPREKA ZA REGISTRACIJU ŽIGA // Pravni vjesnik, 36 (2020), 3-4; 167-200 doi:10.25234/pv/11083 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1102825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ZNAČAJAN UTJECAJ OBLIKA PROIZVODA NA VRIJEDNOST PROIZVODA KAO APSOLUTNA PREPREKA ZA REGISTRACIJU ŽIGA
(SUBSTANTIAL VALUE OF A PRODUCT SHAPE AS AN ABSOLUTE GROUND FOR TRADEMARK REFUSAL)

Autori
Hasić, Tea

Izvornik
Pravni vjesnik (0352-5317) 36 (2020), 3-4; 167-200

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
značajna vrijednost oblika proizvoda ; doktrina estetske funkcionalnosti ; apsolutne prepreke za registraciju žiga ; oblikovni žigovi ; 3D žigovi
(substantial value rule ; aesthetic functionality doctrine ; absolute grounds for trademark refusal ; shape marks ; 3D trademarks)

Sažetak
Rad pruža sveobuhvatnu analizu pravila prema kojem kao žig nije moguće registrirati oblik ili drugo obilježje proizvoda koje značajno determinira vrijednost proizvoda. Riječ je o pravilu koje je u sustavu žigovnog prava EU-a kodificirano kao članak 4 (1)(e)(iii) Direktive (EU) 2015/2436 o usklađivanju zakonodavstava država članica o žigovima, odnosno kao članak 7 (1)(e)(iii) Uredbe (EU) 2017/1001 o žigu EU- a.Cilj rada je trojak: a) definirati ratio legis odredbe prema kojoj kao žig nije moguće registrirati oblik ili drugo obilježje proizvoda koje značajno utječe na vrijednost proizvoda ; b) ponuditi temeljitu analizu relevantne sudske prakse s područja EU- a te c) na temelju provedene analize ocijeniti treba li ovo pravilo pro futuro opstati u neizmijenjenu obliku ili bi svrsishodnije bilo ukinuti ga, odnosno izmijeniti. Imajući u vidu svrhu analiziranog pravila (s jedne strane) te probleme do kojih dolazi pri njegovoj primjeni u praksi (s druge strane), u zaključku rada nude se smjernice u skladu s kojima bi navedeno pravilo trebalo tumačiti i primjenjivati u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Tea Hasić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hasić, Tea
ZNAČAJAN UTJECAJ OBLIKA PROIZVODA NA VRIJEDNOST PROIZVODA KAO APSOLUTNA PREPREKA ZA REGISTRACIJU ŽIGA // Pravni vjesnik, 36 (2020), 3-4; 167-200 doi:10.25234/pv/11083 (recenziran, članak, znanstveni)
Hasić, T. (2020) ZNAČAJAN UTJECAJ OBLIKA PROIZVODA NA VRIJEDNOST PROIZVODA KAO APSOLUTNA PREPREKA ZA REGISTRACIJU ŽIGA. Pravni vjesnik, 36 (3-4), 167-200 doi:10.25234/pv/11083.
@article{article, author = {Hasi\'{c}, Tea}, year = {2020}, pages = {167-200}, DOI = {10.25234/pv/11083}, keywords = {zna\v{c}ajna vrijednost oblika proizvoda, doktrina estetske funkcionalnosti, apsolutne prepreke za registraciju \v{z}iga, oblikovni \v{z}igovi, 3D \v{z}igovi}, journal = {Pravni vjesnik}, doi = {10.25234/pv/11083}, volume = {36}, number = {3-4}, issn = {0352-5317}, title = {ZNA\v{C}AJAN UTJECAJ OBLIKA PROIZVODA NA VRIJEDNOST PROIZVODA KAO APSOLUTNA PREPREKA ZA REGISTRACIJU \v{Z}IGA}, keyword = {zna\v{c}ajna vrijednost oblika proizvoda, doktrina estetske funkcionalnosti, apsolutne prepreke za registraciju \v{z}iga, oblikovni \v{z}igovi, 3D \v{z}igovi} }
@article{article, author = {Hasi\'{c}, Tea}, year = {2020}, pages = {167-200}, DOI = {10.25234/pv/11083}, keywords = {substantial value rule, aesthetic functionality doctrine, absolute grounds for trademark refusal, shape marks, 3D trademarks}, journal = {Pravni vjesnik}, doi = {10.25234/pv/11083}, volume = {36}, number = {3-4}, issn = {0352-5317}, title = {SUBSTANTIAL VALUE OF A PRODUCT SHAPE AS AN ABSOLUTE GROUND FOR TRADEMARK REFUSAL}, keyword = {substantial value rule, aesthetic functionality doctrine, absolute grounds for trademark refusal, shape marks, 3D trademarks} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • HeinOnline


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font