Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1102788

Međuovisnost tržišnog identiteta Dubrovnika i Dubrovačkog simfonijskog orkestra


Szekeres, Ida
Međuovisnost tržišnog identiteta Dubrovnika i Dubrovačkog simfonijskog orkestra, 2013., postdiplomski specijalisticki, Fakultet političkih znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1102788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Međuovisnost tržišnog identiteta Dubrovnika i Dubrovačkog simfonijskog orkestra
(Interdependence of the market identity of Dubrovnik and the Dubrovnik Symphony Orchestra)

Autori
Szekeres, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Fakultet političkih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
16.12

Godina
2013

Stranica
37

Mentor
Keller, Goroslav

Ključne riječi
Dubrovački simfonijski orkestar ; tržišni identitet Dubrovnika ; kvalitativno istraživanje ; kultura i turizam
(Dubrovnik Symphony Orchestra ; Dubrovnik market identity ; qualitative research ; culture and tourism)

Sažetak
Dubrovački simfonijski orkestar (DSO) institucija je u kulturi koja gotovo 90 godina svojim djelovanjem u Dubrovniku i koncertnim turnejama u inozemstvu pridonosi kulturnoj ponudi Grada te slici Dubrovnika i Hrvatske u svijetu. Dubrovnik zahvaljujući svojoj višestoljetnoj povijesti, bogatoj kulturi i umjetnosti te zemljopisnom položaju svoju privredu temelji na turizmu i kulturi. Tema rada je Međuodnos tržišnog identiteta Dubrovnika i Dubrovačkog simfonijskog orkestra. Dubrovački simfonijski orkestar oslanja se na tržišni identitet Dubrovnika kao povijesnog grada i atraktivne turističke destinacije te je cilj ovog rada istražiti kako i koliko vrijednosti tržišnog identiteta Dubrovnika utječu na djelovanje, ali i sliku Dubrovačkog simfonijskog orkestra. Podaci dobiveni istraživanjem i ovim radom mogu se kasnije koristiti za poboljšanje marketinga Dubrovačkog simfonijskog orkestra, ali i stvaranja osobitog branda Dubrovačkog simfonijskog orkestra. Istraživanje je definirano kao kvalitativno, a podaci su dobiveni iz dostupne literature, Arhiva Dubrovačkog simfonijskog orkestra, opažanjem i praćenjem svakodnevnog rada Dubrovačkog simfonijskog orkestra i događaja u Dubrovniku te polustrukturiranim dubinskim intervjuima. U istraživanju je sudjelovalo 43 ispitanika odabranih po principu prigodnog uzorka. Sudionici istraživanja članovi su Dubrovačkog simfonijskog orkestra, glazbenici koji povremeno surađuju s Orkestrom i zaposlenici u gradskim tijelima, Gradskom vijeću i Turističkoj zajednici Grada Dubrovnika. Rezultati istraživanja dobiveni su kvalitativnom analizom sadržaja tih intervjua. Rezultati istraživanja pokazali su da Dubrovački simfonijski orkestar nema prepoznatljiv tržišni identitet te da svoj identitet treba vezati uz globalno snažan i prepoznatljiv tržišni identitet Dubrovnika. Grad Dubrovnik i Dubrovački simfonijski orkestar trebaju naći zajedničke tržišne interese i djelovati u smjeru njihova ostvarenja, a u tu svrhu treba ostvariti i suradnju s drugim institucijama u kulturi grada Dubrovnika. U svrhu prezentacije turističko-kulturne ponude Dubrovnika, gradska vlast i Turistička zajednica Grada Dubrovnika trebaju koristiti Dubrovački simfonijski orkestar kao jedno od najvećih gradskih kulturnih tijela. 37 Dubrovački simfonijski orkestar edukativnim koncertima pridonosi tržišnom identitetu Dubrovnika i treba nastaviti suradnju s vrtićima, osnovnim i srednjim školama te glazbenom školom kako bi se stvorila potencijalna publika. DSO također treba privući publiku atraktivnim i kvalitetnim sadržajima na otvorenim i „neformalnim“ lokacijama. Menadžment Dubrovačkog simfonijskog orkestra treba sustavno planirati i raditi na unaprjeđenju marketinga i odnosa s javnošću, stvaranju vizualnog identiteta, osmišljavanju cjelogodišnjih i višegodišnjih koncertnih programa, turneja, suradnji i slično. U umjetničkom dijelu svoje aktivnosti menadžment Dubrovačkog simfonijskog orkestra treba raditi na podizanju kvalitete izvedbi glazbenih djela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Goroslav Keller (mentor)

Avatar Url Ida Szekeres (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Szekeres, Ida
Međuovisnost tržišnog identiteta Dubrovnika i Dubrovačkog simfonijskog orkestra, 2013., postdiplomski specijalisticki, Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Szekeres, I. (2013) 'Međuovisnost tržišnog identiteta Dubrovnika i Dubrovačkog simfonijskog orkestra', postdiplomski specijalisticki, Fakultet političkih znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Szekeres, Ida}, year = {2013}, pages = {37}, keywords = {Dubrova\v{c}ki simfonijski orkestar, tr\v{z}i\v{s}ni identitet Dubrovnika, kvalitativno istra\v{z}ivanje, kultura i turizam}, title = {Me\djuovisnost tr\v{z}i\v{s}nog identiteta Dubrovnika i Dubrova\v{c}kog simfonijskog orkestra}, keyword = {Dubrova\v{c}ki simfonijski orkestar, tr\v{z}i\v{s}ni identitet Dubrovnika, kvalitativno istra\v{z}ivanje, kultura i turizam}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Szekeres, Ida}, year = {2013}, pages = {37}, keywords = {Dubrovnik Symphony Orchestra, Dubrovnik market identity, qualitative research, culture and tourism}, title = {Interdependence of the market identity of Dubrovnik and the Dubrovnik Symphony Orchestra}, keyword = {Dubrovnik Symphony Orchestra, Dubrovnik market identity, qualitative research, culture and tourism}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font