Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1102640

Svjesnost odgojitelja o poremećajima tečnosti govora


Vuko, Ivana
Svjesnost odgojitelja o poremećajima tečnosti govora, 2020., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1102640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Svjesnost odgojitelja o poremećajima tečnosti govora
(Kindergarten teachers’ awareness of speech fluency disorders)

Autori
Vuko, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.06

Godina
2020

Stranica
54

Mentor
Ana Leko Krhen

Ključne riječi
poremećaji tečnosti govora, odgojitelji, svjesnost
(speech fluency disorders, kindergarten teachers, awareness)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati razinu svjesnosti odgojitelja u dječjim vrtićima u Republici Hrvatskoj o poremećajima tečnosti govora, odnosno njihova znanja o poremećajima tečnosti govora. Također, nastojala su se ispitati uvjerenja odgojitelja o djeci s poremećajima tečnosti govora, o ulozi okoline i ulozi odgojitelja u razvoju poremećaja tečnosti govora kod djeteta, te poznavanje strategija prikladnih za rad s djecom s poremećajima tečnosti govora. Za potrebe istraživanja kreiran je upitnik pod nazivom “Svjesnost odgojitelja o poremećajima tečnosti govora”. Ispitano je 170 odgojitelja, a razlike među njihovim odgovorima su se analizirale s obzirom na tri varijable: duljina radnog iskustva, usavršavanje tijekom obrazovanja i/ili radnog vijeka na temu poremećaja tečnosti govora i prisutnost stručnog suradnika- logopeda u vrtiću. Odgojitelji su pokazali djelomično poznavanje poremećaja tečnosti govora. Na bolje znanje odgojitelja utječe duljina radnog iskustva, dok usavršavanje tijekom obrazovanja i/ili radnog vijeka, te prisutnost stručnog suradnika-logopeda u vrtiću ne utječe na znanje odgojitelja o poremećajima tečnosti govora. Odgojitelji imaju neka negativna uvjerenja o djeci s poremećajima tečnosti govora, te ne poznaju dovoljno strategije koje su prikladne u radu s djecom s poremećajima tečnosti govora. No, svjesni su važnosti uloge odgojitelja u životu djeteta s poremećajem tečnosti govora, te iskazuju potrebu za boljom edukacijom i podrškom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Leko Krhen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vuko, Ivana
Svjesnost odgojitelja o poremećajima tečnosti govora, 2020., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Vuko, I. (2020) 'Svjesnost odgojitelja o poremećajima tečnosti govora', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuko, Ivana}, year = {2020}, pages = {54}, keywords = {poreme\'{c}aji te\v{c}nosti govora, odgojitelji, svjesnost}, title = {Svjesnost odgojitelja o poreme\'{c}ajima te\v{c}nosti govora}, keyword = {poreme\'{c}aji te\v{c}nosti govora, odgojitelji, svjesnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuko, Ivana}, year = {2020}, pages = {54}, keywords = {speech fluency disorders, kindergarten teachers, awareness}, title = {Kindergarten teachers’ awareness of speech fluency disorders}, keyword = {speech fluency disorders, kindergarten teachers, awareness}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font