Pregled bibliografske jedinice broj: 1102438
Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje
Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje // Conference Proceedings of Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija. / Dobrinić, Julijan (ur.).
Rijeka: Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 87-103 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1102438 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza procesa razvoja novog proizvod i
odgovarajuće marketinške strategije u području
nautičke proizvodnje
(New product development process analysis and
corresponding marketing strategies - case study
in boatbuilding industry)
Autori
Subašić, Nina ; Lončarić, Dino ; Alujević, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Conference Proceedings of Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija.
/ Dobrinić, Julijan - Rijeka : Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2006, 87-103
ISBN
953-6326-48-5
Skup
17.th Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.10.2006. - 21.10.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
razvoj novog proizvoda, marketing novog proizvoda, strategija marketinga u nautici, idejni projekt, razvoj prototipa, poludeplasmanska brodica
(new product development, marketing new product, marketing strategy in nautics, conceptual design, prototype development strategy in pleasure boat market, semi-displacement pleasure boat)
Sažetak
Današnje globalno tržište pred proizvođače postavlja zahtjev kontinuiranog osmišljavanja novih i kvalitetnijih proizvoda kako bi u stalnoj utrci s konkurencijom, zadovoljavajući želje i potrebe kupaca povećavali prodaju te osvojili i održavali poziciju vodećeg na tržištu. Nagli razvoj nautičkog tržišta čini pitanje razvoja novog proizvoda ključnim čimbenikom uspjeha na području nautičke proizvodnje. Cilj rada je na primjeru razvoja projekta brodice za nautički turizam prikazati tipični proces razvoja novog proizvoda u brodograđevnoj industriji, počevši od generiranja ideje do izlaska na tržište. Poseban naglasak stavljen je na razvoj odgovarajuće marketinške strategije odnosno uvođenje novog proizvoda na tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski