Pregled bibliografske jedinice broj: 1102151
Uvod u izoperimetrijski problem u nastavi matematike
Uvod u izoperimetrijski problem u nastavi matematike // Državno natjecanje iz matematike, seminar za nastavnike - mentore
Dubrovnik, Hrvatska, 2013. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1102151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvod u izoperimetrijski problem u nastavi matematike
(Introduction to the isoperimetric problem in mathematics teaching)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Državno natjecanje iz matematike, seminar za nastavnike - mentore
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 02.04.2013. - 04.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
izoperimetrijski problem, učenje istraživanjem, variranje problema
(isoperimetric problem, learning by investigate, problem variation)
Sažetak
Korijeni izoperimetrijskog problema postavljeni su još u vijeme osnivanja Kartage na obali Sjeverne Afrike, a matematički opisan problem proučava se unutar diferencijalnog i integralnog računa. No, taj problem se može približiti učenicima i osnovne i srednje škole kroz različite vrste zadataka i tako postaviti temelje za daljnje proučavanje problema na višoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)