Pregled bibliografske jedinice broj: 1102150
Poučavanje matematike metodom usmjerenog opažanja
Poučavanje matematike metodom usmjerenog opažanja // Županijski stručni skup za učitelje i nastavnike matematike
Zadar, Hrvatska, 2014. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1102150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje matematike metodom usmjerenog opažanja
(Teaching mathematics by the directed observation method)
Autori
Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Županijski stručni skup za učitelje i nastavnike matematike
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 02.09.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Usmjereno opažanje, istraživanje, formuliranje problema, uočavanje pravilnosti, matematičke zakonitosti
(Directed observation, research, formulation of the problem, detecting regularities, laws of mathematics)
Sažetak
Na temelju nekoliko odabranih primjera iz realnog života pokazano je kako se učenici mogu usmjeravati na argumentiranu raspravu i samostalno postavljanje matematičkih zakonitosti: od uočavanja bitnih elemenata, preko postavljanja i formuliranja problema, istraživanja i uočavanja pravilnosti do povezivanja sadržaja u jednu funkcionalnu cjelinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Predavanje je ponovljeno i na Županijskom stručnom skupu učitelja i nastavnika matematike u Splitu, 3. rujna 2014.