Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1102068

Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača


Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Rezo, Danijela
Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 3-4; 25-38 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1102068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača
(Online buying behavior: influential factors and mediating role of consumer attitudes)

Autori
Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Rezo, Danijela

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 14 (2020), 3-4; 25-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
online kupovina, stavovi potrošača, cijena, nagrade, društvene mreže, online recenzije
(online buying, consumer attitudes, price, rewards, social networks, online reviews)

Sažetak
Uvažavajući napredak tehnologije, dostupnost različitih kanala prodaje i kupovine, te trendove u ponašanju potrošača, glavna svrha ovog rada je istražiti online kupovno ponašanje potrošača kroz stavove potrošača prema online kupovini. Tako je u fokusu istraživanja utjecaj odabranih čimbenika (percepcije cijene, potkrepljenja, značaja objava na društvenim mrežama i online recenzija) na stvaranje pozitivnih stavova prema online kupovini i njihov daljnji utjecaj na učestalost online kupovine. Stavovi prema online kupovini imaju posredničku, odnosno medijatornu ulogu, te se njihov značaj utvrđivao putem izravnih, neizravnih i ukupnih učinaka. Rezultati istraživanja, dobiveni regresijskom analizom, su pokazali da od istraživanih prediktora, neočekivano, samo čimbenik potkrepljenja pozitivno utječe na online kupovinu pri čemu je taj utjecaj izraženiji uz prisustvo pozitivnih stavova prema online kupovini. Dobiveni rezultati, osim znanstvenog doprinosa, imaju i marketinške implikacije za praksu. U radu se također daje uvid u ograničenja istraživanja, te smjernice za buduća istraživanja ove problematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ivana Kursan Milaković (autor)

Avatar Url Mirela Mihić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Rezo, Danijela
Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 3-4; 25-38 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kursan Milaković, I., Mihić, M. & Rezo, D. (2020) Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (3-4), 25-38.
@article{article, author = {Kursan Milakovi\'{c}, Ivana and Mihi\'{c}, Mirela and Rezo, Danijela}, year = {2020}, pages = {25-38}, keywords = {online kupovina, stavovi potro\v{s}a\v{c}a, cijena, nagrade, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, online recenzije}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {14}, number = {3-4}, issn = {1846-6699}, title = {Online kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a: zna\v{c}ajni \v{c}imbenici i medijatorna uloga stavova potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {online kupovina, stavovi potro\v{s}a\v{c}a, cijena, nagrade, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, online recenzije} }
@article{article, author = {Kursan Milakovi\'{c}, Ivana and Mihi\'{c}, Mirela and Rezo, Danijela}, year = {2020}, pages = {25-38}, keywords = {online buying, consumer attitudes, price, rewards, social networks, online reviews}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {14}, number = {3-4}, issn = {1846-6699}, title = {Online buying behavior: influential factors and mediating role of consumer attitudes}, keyword = {online buying, consumer attitudes, price, rewards, social networks, online reviews} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font