Pregled bibliografske jedinice broj: 1101900
Visokoškolska izobrazba za razvoj održivog turizma
Visokoškolska izobrazba za razvoj održivog turizma // Organizacija i tehnologija održavanja : zbornik radova / Hadzima-Nyarko, Marijana ; Blažević, Damir ; Fekete, Krešimir ; Glavaš, Hrvoje (ur.).
Osijek: Panon – Institut za strateške studije, 2019. str. 145-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1101900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Visokoškolska izobrazba za razvoj održivog turizma
(Higher Education for development of Sustainable Tourism)
Autori
Mrkonjić, Darko ; Mlinarević, Vesnica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Organizacija i tehnologija održavanja : zbornik radova
/ Hadzima-Nyarko, Marijana ; Blažević, Damir ; Fekete, Krešimir ; Glavaš, Hrvoje - Osijek : Panon – Institut za strateške studije, 2019, 145-152
Skup
28. međunarodni znanstveni skup Organizacija i tehnologija održavanja (OTO 2019)
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 12.12.2019. - 12.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kurikulum ; obnovljivi izvori ; održivi razvoj ; tradicijska znanja ; slobodno vrijeme
(curriculum ; senewables ; sustainable development ; traditional knowledge ; leisure)
Sažetak
Cilj rada je procjena potrebe uvođenja i mogućih učinaka izobrazbe u domeni održivog i odgovornog turizma ; stjecanja kompetencija o uzajamnoj uvjetovanosti sociokulturne, gospodarstvene i ekološke održivosti u sustavu visokoškolskog obrazovanja s motrištem na turizam kao regionalan i nacionalan strateški razvojni smjer Republike Hrvatske. Prethodna istraživanja potvrdila su pretpostavku o niskoj razini razumijevanja turizma kao društvenog i kulturnog fenomena. Rezultati istraživanja (obuhvat: turistička regija Slavonija) upućuju na potrebu sustavnijeg obrazovanja, za specifične potrebe receptivnog turizma, koji zavisi o više značajki turističkih odredišta. Na osnovi dobivenih rezultata istraživanja izvodi se zaključak o potrebi uvođenja predmetne izobrazbe kao sveučilišnog izbornog kolegija te predlaže kurikulum tog sveučilišnog kolegija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(autor)