Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101634

Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi


Kunac, Sani
Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 2; 533-552 doi:https://.org/10.38003/sv.69.2.8 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1101634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi
(Education philosophies – the key to understanding the role of teacher's beliefs in education practice)

Autori
Kunac, Sani

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 69 (2020), 2; 533-552

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
nastava ; suvremene odgojno-obrazovne filozofije ; tradicionalne odgojno-obrazovne filozofije
(contemporary educational philosophies ; lectures ; traditional educational philosophies)

Sažetak
Suvremena je paradigma u pedagogiji usmjerena na holistički razvoj pojedinaca kurikulnim pristupom s naglaskom na ishode učenja i poučavanja. Naglašava se aktivna uloga učenika u nastavi, ali i važnost uloge nastavnika kao osobe koja oblikuje nastavno okruženje i organizira nastavni proces. Odgojno-obrazovne filozofije nastavnikā i uvjerenja koja su im u pozadini uvelike utječu na njihovu odgojno- obrazovnu praksu i djelovanje u nastavi. No još uvijek postoji neujednačenost u definiranju, identifikaciji i klasifikaciji odgojno- obrazovnih filozofija. Cilj je ovoga rada dati pregled literature o odgojno-obrazovnim filozofijama, pridonijeti određenju konstrukta, uputiti na važnost istraživanja odgojno- obrazovnih filozofija unutar pedagogije te uputiti na povezanost između odgojno-obrazovnih filozofija nastavnika i različitih vidova njihova odgojno-obrazovnog djelovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2020-18 - Pedagogija, sport i kreativnost (Jukić, Tonća, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Sani Ćavar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kunac, Sani
Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 2; 533-552 doi:https://.org/10.38003/sv.69.2.8 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Kunac, S. (2020) Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2), 533-552 doi:https://.org/10.38003/sv.69.2.8.
@article{article, author = {Kunac, Sani}, year = {2020}, pages = {533-552}, DOI = {https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8}, keywords = {nastava, suvremene odgojno-obrazovne filozofije, tradicionalne odgojno-obrazovne filozofije}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, doi = {https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8}, volume = {69}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Odgojno-obrazovne filozofije - klju\v{c} razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi}, keyword = {nastava, suvremene odgojno-obrazovne filozofije, tradicionalne odgojno-obrazovne filozofije} }
@article{article, author = {Kunac, Sani}, year = {2020}, pages = {533-552}, DOI = {https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8}, keywords = {contemporary educational philosophies, lectures, traditional educational philosophies}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, doi = {https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8}, volume = {69}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Education philosophies – the key to understanding the role of teacher's beliefs in education practice}, keyword = {contemporary educational philosophies, lectures, traditional educational philosophies} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font