Pregled bibliografske jedinice broj: 1101634
Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi
Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 2; 533-552 doi:https://.org/10.38003/sv.69.2.8 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1101634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojno-obrazovne filozofije - ključ
razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u
odgojno-obrazovnoj praksi
(Education philosophies – the key to
understanding
the role of teacher's beliefs in education
practice)
Autori
Kunac, Sani
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 69
(2020), 2;
533-552
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
nastava ; suvremene odgojno-obrazovne filozofije ; tradicionalne odgojno-obrazovne filozofije
(contemporary educational philosophies ; lectures ; traditional educational philosophies)
Sažetak
Suvremena je paradigma u pedagogiji usmjerena na holistički razvoj pojedinaca kurikulnim pristupom s naglaskom na ishode učenja i poučavanja. Naglašava se aktivna uloga učenika u nastavi, ali i važnost uloge nastavnika kao osobe koja oblikuje nastavno okruženje i organizira nastavni proces. Odgojno-obrazovne filozofije nastavnikā i uvjerenja koja su im u pozadini uvelike utječu na njihovu odgojno- obrazovnu praksu i djelovanje u nastavi. No još uvijek postoji neujednačenost u definiranju, identifikaciji i klasifikaciji odgojno- obrazovnih filozofija. Cilj je ovoga rada dati pregled literature o odgojno-obrazovnim filozofijama, pridonijeti određenju konstrukta, uputiti na važnost istraživanja odgojno- obrazovnih filozofija unutar pedagogije te uputiti na povezanost između odgojno-obrazovnih filozofija nastavnika i različitih vidova njihova odgojno-obrazovnog djelovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2020-18 - Pedagogija, sport i kreativnost (Jukić, Tonća, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Sani Ćavar
(autor)