Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101488

Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?


Jozić, Nives
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako? // Zbornik radova - simpozijum "Matematika i primene" / Protić, Ljubomir (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu, Matematički fakultet, 2011. str. 17-27 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1101488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?
(The computer in the teaching of mathematics: why, when and how?)

Autori
Jozić, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova - simpozijum "Matematika i primene" / Protić, Ljubomir - Beograd : Univerzitet u Beogradu, Matematički fakultet, 2011, 17-27

ISBN
978-86-7589-084-3

Skup
Drugi simpozijum "Matematika i primene"

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 27.05.2011. - 28.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija, konceptualna znanja, poučavanje matematike, programi dinamičke geometrije, vizualizacija
(nformation and communication technology, conceptual knowledge, mathematics teaching, dynamic geometry programs, visualization)

Sažetak
Primjena računala u nastavi matematike sama po sebi nije ni dobra ni loša, niti postoji savršeni pristup koji garantira uspješno učenje. Ali, računalo može biti vrlo korisno i nastavno sredstvo i nastavno pomagalo ako se promišljeno, vješto i ciljano koristi. No, da bi nečemu počavali učenike prvo to sami moramo znati, da bi ih poticali na razvijanje različitih vještina prvo sami moramo u tome biti vješti, a da bi poučavali tako da nas učenici razumiju prvo to sami moramo razumijeti. Uvođenje računala u nastavu matematike zahtjeva odvajanje dodatnog vremena te dodatnu izradu ili doradu potrebnog materijala što je zasigurno nedostatak. No, kada se jednom nešto oblikuje onda se može nadograđivati, dotjerivati i uvijek iznova koristiti, a u izradu se mogu uključiti i učenici što je dobra strana ovog nastavnog sredstva i pomagala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Nives Baranović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

elibrary.matf.bg.ac.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Jozić, Nives
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako? // Zbornik radova - simpozijum "Matematika i primene" / Protić, Ljubomir (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu, Matematički fakultet, 2011. str. 17-27 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Jozić, N. (2011) Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?. U: Protić, L. (ur.)Zbornik radova - simpozijum "Matematika i primene".
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, editor = {Proti\'{c}, L.}, year = {2011}, pages = {17-27}, keywords = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, konceptualna znanja, pou\v{c}avanje matematike, programi dinami\v{c}ke geometrije, vizualizacija}, isbn = {978-86-7589-084-3}, title = {Ra\v{c}unalo u nastavi matematike: za\v{s}to, kada i kako?}, keyword = {informacijsko-komunikacijska tehnologija, konceptualna znanja, pou\v{c}avanje matematike, programi dinami\v{c}ke geometrije, vizualizacija}, publisher = {Univerzitet u Beogradu, Matemati\v{c}ki fakultet}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Jozi\'{c}, Nives}, editor = {Proti\'{c}, L.}, year = {2011}, pages = {17-27}, keywords = {nformation and communication technology, conceptual knowledge, mathematics teaching, dynamic geometry programs, visualization}, isbn = {978-86-7589-084-3}, title = {The computer in the teaching of mathematics: why, when and how?}, keyword = {nformation and communication technology, conceptual knowledge, mathematics teaching, dynamic geometry programs, visualization}, publisher = {Univerzitet u Beogradu, Matemati\v{c}ki fakultet}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font