Pregled bibliografske jedinice broj: 1101488
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako? // Zbornik radova - simpozijum "Matematika i primene" / Protić, Ljubomir (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu, Matematički fakultet, 2011. str. 17-27 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1101488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalo u nastavi matematike: zašto, kada i kako?
(The computer in the teaching of mathematics: why, when and how?)
Autori
Jozić, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova - simpozijum "Matematika i primene"
/ Protić, Ljubomir - Beograd : Univerzitet u Beogradu, Matematički fakultet, 2011, 17-27
ISBN
978-86-7589-084-3
Skup
Drugi simpozijum "Matematika i primene"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 27.05.2011. - 28.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija, konceptualna znanja, poučavanje matematike, programi dinamičke geometrije, vizualizacija
(nformation and communication technology, conceptual knowledge, mathematics teaching, dynamic geometry programs, visualization)
Sažetak
Primjena računala u nastavi matematike sama po sebi nije ni dobra ni loša, niti postoji savršeni pristup koji garantira uspješno učenje. Ali, računalo može biti vrlo korisno i nastavno sredstvo i nastavno pomagalo ako se promišljeno, vješto i ciljano koristi. No, da bi nečemu počavali učenike prvo to sami moramo znati, da bi ih poticali na razvijanje različitih vještina prvo sami moramo u tome biti vješti, a da bi poučavali tako da nas učenici razumiju prvo to sami moramo razumijeti. Uvođenje računala u nastavu matematike zahtjeva odvajanje dodatnog vremena te dodatnu izradu ili doradu potrebnog materijala što je zasigurno nedostatak. No, kada se jednom nešto oblikuje onda se može nadograđivati, dotjerivati i uvijek iznova koristiti, a u izradu se mogu uključiti i učenici što je dobra strana ovog nastavnog sredstva i pomagala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)