Pregled bibliografske jedinice broj: 1101261
Koncept geobaštine u nastavi geografije
Koncept geobaštine u nastavi geografije, 2020., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1101261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept geobaštine u nastavi geografije
(The concept of geoheritage in teaching Geography)
Autori
Sebić, Dana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
17.07
Godina
2020
Stranica
55
Mentor
Vuk, Ružica ; Buzjak, Nenad
Ključne riječi
geobaština, georaznolikost, nastava geografije, kurikulum
(geoheritage, geodiversity, teaching Geography, curriculum)
Sažetak
Geobaštinu čine lokaliteti i stijene, minerali i fosili, geološki procesi i geomorfološki oblici te tla, važni za razumijevanje Zemljine prošlosti. Također, geobaština i georaznolikost posjeduju stvarnu, estetsku, kulturnu, obrazovnu, znanstvenu, funkcionalnu i ekonomsku vrijednost. Ciljevi ovoga rada jesu prikazati povijesni razvoj te zakonodavni i institucionalni okvir zaštite geobaštine. Također, rad obuhvaća usporednu analizu zastupljenosti koncepta geobaštine u dokumentima za nastavu Geografije u Hrvatskoj, Sloveniji i Australiji. Cilj rada jest i istraživanje iskustava i stavova nastavnika geografije o konceptu geobaštine, kao i istraživanje razumijevanja koncepta geobaštine i stavova o geobaštini studenata integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Geografija i povijest ; smjer: nastavnički te studenata diplomskog sveučilišnog studija Geografija ; smjer: nastavnički. Temeljem analize izvora i literature, u sklopu rada kreiran je prijedlog trodnevne terenske nastave na prostoru geoparka Viški arhipelag, sa svrhom predstavljanja mogućnosti za razvoj koncepta geobaštine primjenom terenske nastave kao strategije učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb