Pregled bibliografske jedinice broj: 1101252
Pismeno provjeravanje i ocjenjivanje u nastavi geografije – primjer osnovnih škola
Pismeno provjeravanje i ocjenjivanje u nastavi geografije – primjer osnovnih škola, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1101252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pismeno provjeravanje i ocjenjivanje u nastavi
geografije – primjer osnovnih škola
(Written evaluation and assessment in geography
teaching in elementary schools)
Autori
Kuštek, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
12.07
Godina
2017
Stranica
64
Mentor
Vuk, Ružica
Ključne riječi
pismeno provjeravanje, ocjenjivanje, učenička postignuća
(written evaluation, assessment, students' achievements)
Sažetak
Predmet istraživanja rada je pismeno provjeravanje i ocjenjivanje u nastavi geografije u osnovnim školama. Opisane su prednosti i nedostatci različitih vrsta zadataka s primjerima za uporabu u pismenim ispitima. Analizom provedenih ispita prikazana su učenička postignuća u različitim tipovima i vrstama zadataka, u zadatcima za provjeru geografskih znanja, razvijenosti geografskih vještina i kartografske pismenosti. Učenička postignuća prikazana su i u zadatcima za provjeru činjeničnih, konceptualnih i proceduralnih znanja i prema razinama kognitivnih procesa. Izračunata je korelacija između općeg uspjeha učenika i riješenosti ispita koja je pokazala da je veza snažna. Zaključno je napravljena kvalitativna analiza teških i vrlo teških zadataka s kratkim odgovorom i dopunjavanja te su dane metodičke sugestije za daljnje poučavanje tih sadržaja. Rezultati istraživanja pokazuju kako učenici najbolja postignuća ostvaruju u zatvorenom tipu zadataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija