Pregled bibliografske jedinice broj: 1101251
Ljudski potencijali u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama Vukovarsko-srijemske i Osječko-baranjske županije
Ljudski potencijali u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama Vukovarsko-srijemske i Osječko-baranjske županije, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1101251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ljudski potencijali u nastavi geografije u
osnovnim i srednjim školama Vukovarsko-srijemske
i Osječko-baranjske županije
(Human Potentials in Geography Teaching in Primary
and Secondary Schools in the Counties of Vukovar-
Srijem and Osijek-Baranja)
Autori
Jović, Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2017
Stranica
43
Mentor
Vuk, Ružica
Ključne riječi
ljudski potencijali, nastava geografije, osnovne i srednje škole
(human potentials, geography teaching, primary and secondary schools)
Sažetak
Ljudski potencijali bitno određuju kvalitetu i učinkovitost nastave. Istraživanje ljudskih potencijala u nastavi izuzetno je važno kako bi se moglo djelovati na buduće stanje. Ciljevi ovoga rada su analiza ljudskih potencijala u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama Vukovarsko-srijemske i Osječko-baranjske županije te vrednovanje njihove iskorištenosti. Predmet istraživanja su ljudski potencijali u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama Vukovarsko-srijemske i Osječko-baranjske županije. Analizirani su opći podatci o učiteljima/nastavnicima geografije u navedenim županijama – njihov broj te njihova struktura prema dobi i spolu. Zatim su analizirane informacije iz njihovog ugovora o radu i rješenja o tjednom zaduženju koji utječu na njihova radna prava i obveze: status zaposlenosti, radno vrijeme i struktura tjednog zaduženja. Osim toga, istraženo je njihovo zvanje, institucija inicijalnog obrazovanja, status napredovanja u struci, učestalost stručnog usavršavanja, zadovoljstvo organizacijom stručnog usavršavanja, raspoloživost nastavnih sredstava i pomagala za nastavu geografije te udaljenost prebivališta učitelja/nastavnika od škole (ili škola) u kojima rade i način putovanja. Uz to, predmet rada je i broj učenika i razrednih odjela po školama dviju navedenih županija u svrhu određivanja i planiranja buduće potrebe za učiteljima i nastavnicima geografije. Neki od detektiranih problema su nedovoljna opremljenost škola i smanjenje broja razrednih odjela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija