Pregled bibliografske jedinice broj: 1101249
Mogućnosti korelacije nastavnih sadržaja Geografije s nastavnim sadržajima Povijesti, Matematike i Hrvatskog jezika u drugom obrazovnom ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole)
Mogućnosti korelacije nastavnih sadržaja Geografije s nastavnim sadržajima Povijesti, Matematike i Hrvatskog jezika u drugom obrazovnom ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole), 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1101249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti korelacije nastavnih sadržaja
Geografije s nastavnim sadržajima Povijesti,
Matematike i Hrvatskog jezika u drugom obrazovnom
ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole)
(Possibilities of correlation between Geography
and Croatian, Mathematics and History in the
second educational cycle (fifth and sixth grade
of elementary school))
Autori
Belaj, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2017
Stranica
78
Mentor
Vuk, Ružica
Ključne riječi
međupredmetna korelacija, Geografija, Hrvatski jezik, Matematika, Povijest, nastavni program
(correlation between school subjects, Geography, Croatian, Mathematics, History, syllabus)
Sažetak
Mogućnosti ostvarivanja korelacije provjeravaju se u radu komparativnom i metodom analize sadržaja nastavnog programa Geografije u 5. i 6. razredu osnovne škole i nastavnih programa Hrvatskog jezika, Matematike i Povijesti u 5. i 6. razredu. Cilj rada je utvrditi u kojoj mjeri nastavni program Geografije u 5. i 6. razredu predviđa mogućnost korelacije Geografije s Hrvatskim jezikom, Matematikom i Povijesti te može li se ona ostvariti upotrebom odobrenih udžbenika kao sredstva poučavanja i učenja. Na kraju rada razrađeni su odabrani primjeri nastavnih jedinica kao novih mogućnosti korelacije Geografije s hrvatskim jezikom, Matematikom i Poviješću u 5. i 6. razredu osnovne škole. Kvalitetno ostvarena korelacija nastavnih predmeta razmatra se u ovome radu kao jedna od ključnih mogućnosti suvremene nastave, čiji je cilj bolje razumijevanje nastavnih sadržaja i ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda na planiranoj razini usvojenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija