Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101244

Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina


Cerjak, Josip
Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina, 2019., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb


CROSBI ID: 1101244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina
(Comparative analysis of geography curricula of selected European countries and International appraisal of knowledge and skills)

Autori
Cerjak, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2019

Stranica
88

Mentor
Vuk, Ružica

Ključne riječi
kurikulum, predmetni kurikulum geografije, geografska znanja, geografske vještine, PISA testiranje
(Curriculum, subject geography curriculum, geographic knowledge, geographic skills, PISA testing)

Sažetak
U diplomskome radu analiziraju se kurikulumi geografije četiriju europskih država: Finske, Poljske, Rumunjske i Slovenije te kompariraju s Nacionalnim kurikulumom nastavnoga predmeta geografije za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj. Uz kurikulume navedenih država, analizirani su i rezultati PISA istraživanja u navedenim državama kao jedan od pokazatelja razine geografskih znanja i vještina i prirodoslovne pismenosti. Strukturiranim intervjuom prikupljene će se informacije i stavovi nekoliko sudionika PISA testiranja (2015.) kao primjer njihovog doživljaja testiranja, načina rješavanja ispita i konačnih rezultata. Komparativna analiza kurikuluma geografije usmjerena je na analizu trajanja obveznog obrazovanja, važnost geografije u obrazovnim sustavima, broj sati geografije u ukupnoj godišnjoj, mjesečnoj i tjednoj satnici te na osnovne ishode u pojedinim godinama učenja geografije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Vuk (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cerjak, Josip
Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina, 2019., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
Cerjak, J. (2019) 'Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cerjak, Josip}, year = {2019}, pages = {88}, keywords = {kurikulum, predmetni kurikulum geografije, geografska znanja, geografske vje\v{s}tine, PISA testiranje}, title = {Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih dr\v{z}ava Europe i me\djunarodnih procjena znanja i vje\v{s}tina}, keyword = {kurikulum, predmetni kurikulum geografije, geografska znanja, geografske vje\v{s}tine, PISA testiranje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cerjak, Josip}, year = {2019}, pages = {88}, keywords = {Curriculum, subject geography curriculum, geographic knowledge, geographic skills, PISA testing}, title = {Comparative analysis of geography curricula of selected European countries and International appraisal of knowledge and skills}, keyword = {Curriculum, subject geography curriculum, geographic knowledge, geographic skills, PISA testing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font