Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101242

Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske


Hrgović, Ivana
Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske, 2019., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb


CROSBI ID: 1101242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske
(Sustainable Development as curricular theme in the educational system of Croatia)

Autori
Hrgović, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2019

Stranica
65

Mentor
Vuk, Ružica

Ključne riječi
održivi razvoj, međupredmetna tema, odgoj i obrazovanje, kurikulum
(sustainable development, curricular theme, education, curriculum)

Sažetak
U radu su analizirani sadržaji o održivom razvoju u nastavnim programima za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj te kurikulum međupredmetne teme Održivi razvoj. Analiziraju se sastavnice važećih nastavnih programa za osnovne škole i gimnazije te kurikuluma međupredmetne teme Održivi razvoj koji će se frontalno primjenjivati u prvom, petom i sedmom razredu osnovne škole i prvom razredu gimnazije od 2019/2020. školske godine. Izvršena je djelomična usporedba sličnih sastavnica dokumenata, a ključni sadržaji sintetizirani su u preglednim tablicama. Utvrđene su značajne razlike u strukturi i sadržaju dokumenata, kao i položaju međupredmetne teme Održivi razvoj. Odgojno- obrazovni ciljevi i zadaće u aktualnim nastavnim programima nisu dovoljno jasno povezani sa sadržajima niti su usklađeni prema nastavnim predmetima i razredima. Kurikulum međupredmetne teme Održivi razvoj donosi temeljito razrađena odgojno-obrazovna očekivanja te jasne preporuke za njihovo ostvarivanje. Ispitani su stavovi i iskustva nastavnika geografije vezani uz održivi razvoj u svrhu dobivanja dubljeg uvida u položaj ove međupredmetne teme u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Vuk (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrgović, Ivana
Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske, 2019., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
Hrgović, I. (2019) 'Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrgovi\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {65}, keywords = {odr\v{z}ivi razvoj, me\djupredmetna tema, odgoj i obrazovanje, kurikulum}, title = {Me\djupredmetna tema Odr\v{z}ivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske}, keyword = {odr\v{z}ivi razvoj, me\djupredmetna tema, odgoj i obrazovanje, kurikulum}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrgovi\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {65}, keywords = {sustainable development, curricular theme, education, curriculum}, title = {Sustainable Development as curricular theme in the educational system of Croatia}, keyword = {sustainable development, curricular theme, education, curriculum}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font