Pregled bibliografske jedinice broj: 1101242
Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske
Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske, 2019., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1101242 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno-
obrazovnom sustavu Republike Hrvatske
(Sustainable Development as curricular theme in the
educational system of Croatia)
Autori
Hrgović, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2019
Stranica
65
Mentor
Vuk, Ružica
Ključne riječi
održivi razvoj, međupredmetna tema, odgoj i obrazovanje, kurikulum
(sustainable development, curricular theme, education, curriculum)
Sažetak
U radu su analizirani sadržaji o održivom razvoju u nastavnim programima za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj te kurikulum međupredmetne teme Održivi razvoj. Analiziraju se sastavnice važećih nastavnih programa za osnovne škole i gimnazije te kurikuluma međupredmetne teme Održivi razvoj koji će se frontalno primjenjivati u prvom, petom i sedmom razredu osnovne škole i prvom razredu gimnazije od 2019/2020. školske godine. Izvršena je djelomična usporedba sličnih sastavnica dokumenata, a ključni sadržaji sintetizirani su u preglednim tablicama. Utvrđene su značajne razlike u strukturi i sadržaju dokumenata, kao i položaju međupredmetne teme Održivi razvoj. Odgojno- obrazovni ciljevi i zadaće u aktualnim nastavnim programima nisu dovoljno jasno povezani sa sadržajima niti su usklađeni prema nastavnim predmetima i razredima. Kurikulum međupredmetne teme Održivi razvoj donosi temeljito razrađena odgojno-obrazovna očekivanja te jasne preporuke za njihovo ostvarivanje. Ispitani su stavovi i iskustva nastavnika geografije vezani uz održivi razvoj u svrhu dobivanja dubljeg uvida u položaj ove međupredmetne teme u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija