Pregled bibliografske jedinice broj: 1101233
Terenska nastava u nastavi Geografije u osnovnim i srednjim školama Sisačko-moslavačke županije
Terenska nastava u nastavi Geografije u osnovnim i srednjim školama Sisačko-moslavačke županije, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1101233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Terenska nastava u nastavi Geografije u osnovnim i
srednjim školama Sisačko-moslavačke županije
(Fieldwork in geography teaching in the Primary and
High schools of Sisak and Moslavina county)
Autori
Dobrenić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
17.07
Godina
2014
Stranica
94
Mentor
Vuk, Ružica
Ključne riječi
izvorna stvarnost, nastavna metoda, odgoj za održivi razvoj, osnovne i srednje škole, poteškoće, programski dokumenti, terenska nastava
(original reality, teaching method, education for sustainable development, primary and high schools, difficulties, programming documents, fieldwork)
Sažetak
U radu se analizira zastupljenost terenske nastave u nastavi geografije kao nastavne metode u osnovnim i srednjim školama Sisačko-moslavačke županije. Istraživanje se temeljilo na analizi programskih dokumenata, analizi podataka prikupljenih anketnim istraživanjem učitelja i nastavnika geografije u osnovnim i srednjim školama istraživanog područja, a metodom neposrednog promatranja analiziran je način izvođenja terenske nastave. Rezultati istraživanja potvrdili su važnost primjene terenske nastave u nastavi geografije kao nezamjenjive nastavne metode koja učenicima omogućuje ono najvažnije – učenje u izvornoj stvarnosti uz radost otkrivanja, uočavanja i stvaranja. Kao takva, sama po sebi ističe svoju ulogu i važnost primjene u nastavi geografije koja je oblikovana prema postulatima suvremenog obrazovanja usmjerenog prema obrazovanju za održivi razvoj. Anketnim istraživanjem dobiveni su podatci o učestalosti primjene terenske nastave u nastavi geografije – ukupno za pojedine i po razredima te o učestalosti primjene s obzirom na pojavne oblike terenske nastave i načine provedbe. Rezultati istraživanja ukazali su na razloge i ograničavajuće faktore veće zastupljenosti terenske nastave u nastavi geografije u istraživanom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija