Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101233

Terenska nastava u nastavi Geografije u osnovnim i srednjim školama Sisačko-moslavačke županije


Dobrenić, Josipa
Terenska nastava u nastavi Geografije u osnovnim i srednjim školama Sisačko-moslavačke županije, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb


CROSBI ID: 1101233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Terenska nastava u nastavi Geografije u osnovnim i srednjim školama Sisačko-moslavačke županije
(Fieldwork in geography teaching in the Primary and High schools of Sisak and Moslavina county)

Autori
Dobrenić, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek

Mjesto
Zagreb

Datum
17.07

Godina
2014

Stranica
94

Mentor
Vuk, Ružica

Ključne riječi
izvorna stvarnost, nastavna metoda, odgoj za održivi razvoj, osnovne i srednje škole, poteškoće, programski dokumenti, terenska nastava
(original reality, teaching method, education for sustainable development, primary and high schools, difficulties, programming documents, fieldwork)

Sažetak
U radu se analizira zastupljenost terenske nastave u nastavi geografije kao nastavne metode u osnovnim i srednjim školama Sisačko-moslavačke županije. Istraživanje se temeljilo na analizi programskih dokumenata, analizi podataka prikupljenih anketnim istraživanjem učitelja i nastavnika geografije u osnovnim i srednjim školama istraživanog područja, a metodom neposrednog promatranja analiziran je način izvođenja terenske nastave. Rezultati istraživanja potvrdili su važnost primjene terenske nastave u nastavi geografije kao nezamjenjive nastavne metode koja učenicima omogućuje ono najvažnije – učenje u izvornoj stvarnosti uz radost otkrivanja, uočavanja i stvaranja. Kao takva, sama po sebi ističe svoju ulogu i važnost primjene u nastavi geografije koja je oblikovana prema postulatima suvremenog obrazovanja usmjerenog prema obrazovanju za održivi razvoj. Anketnim istraživanjem dobiveni su podatci o učestalosti primjene terenske nastave u nastavi geografije – ukupno za pojedine i po razredima te o učestalosti primjene s obzirom na pojavne oblike terenske nastave i načine provedbe. Rezultati istraživanja ukazali su na razloge i ograničavajuće faktore veće zastupljenosti terenske nastave u nastavi geografije u istraživanom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Vuk (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrenić, Josipa
Terenska nastava u nastavi Geografije u osnovnim i srednjim školama Sisačko-moslavačke županije, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
Dobrenić, J. (2014) 'Terenska nastava u nastavi Geografije u osnovnim i srednjim školama Sisačko-moslavačke županije', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dobreni\'{c}, Josipa}, year = {2014}, pages = {94}, keywords = {izvorna stvarnost, nastavna metoda, odgoj za odr\v{z}ivi razvoj, osnovne i srednje \v{s}kole, pote\v{s}ko\'{c}e, programski dokumenti, terenska nastava}, title = {Terenska nastava u nastavi Geografije u osnovnim i srednjim \v{s}kolama Sisa\v{c}ko-moslava\v{c}ke \v{z}upanije}, keyword = {izvorna stvarnost, nastavna metoda, odgoj za odr\v{z}ivi razvoj, osnovne i srednje \v{s}kole, pote\v{s}ko\'{c}e, programski dokumenti, terenska nastava}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dobreni\'{c}, Josipa}, year = {2014}, pages = {94}, keywords = {original reality, teaching method, education for sustainable development, primary and high schools, difficulties, programming documents, fieldwork}, title = {Fieldwork in geography teaching in the Primary and High schools of Sisak and Moslavina county}, keyword = {original reality, teaching method, education for sustainable development, primary and high schools, difficulties, programming documents, fieldwork}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font