Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1101232

Korelacija i integracija nastavnih sadržaja Geografije i Povijesti u gimnazijskom nastavnom programu geografije


Tuđan, Ines
Korelacija i integracija nastavnih sadržaja Geografije i Povijesti u gimnazijskom nastavnom programu geografije, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb


CROSBI ID: 1101232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korelacija i integracija nastavnih sadržaja Geografije i Povijesti u gimnazijskom nastavnom programu geografije
(Correlation and Integration of Educational Contents of Geography and History in High School Curriculum of Geography)

Autori
Tuđan, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek

Mjesto
Zagreb

Datum
17.07

Godina
2014

Stranica
104

Mentor
Vuk, Ružica

Ključne riječi
geografija, integracija, korelacija, nastavni plan i program, povijest, udžbenici
(geography, integration, correlation, curriculum, history, textbooks)

Sažetak
Glavni predmet istraživanja ovog rada jest mogućnost povezivanja nastavnih sadržaja geografije i povijesti u gimnazijskoj nastavi geografije. Kompleksnom analizom utemeljenom na teorijskim postavkama nastavnog plana i programa te propisanih udžbenika, kao i neposrednim promatranjem nastavnih satova profesora geografije i profesora geografije i povijesti te ispitivanjem mišljenja učenika i nastavnika kod kojih je provođeno promatranje, ustanovljena je zadovoljavajuća razina zastupljenosti sadržaja iz povijesti, ali na nedovoljnom stupnju integracije. Velika većina ispitanih učenika smatra kako je sadržaje iz povijesti nužno uključiti u nastavu geografije, te takve integrirane sadržaje geografije i povijesti percipiraju kao zanimljive, vrlo razumljive, korisne, važne i ne odveć teške nastavne sadržaje. Međutim, u nekim se dijelovima ipak razlikuju stavovi učenika različitih škola, što nam ukazuje na određene razlike u obradi takvih sadržaja između nastavnika geografije i dvopredmetnog nastavnika geografije i povijesti, zbog čega bi poželjno bilo ispitati mišljenje većeg dijela učenika i nastavnika. Istraživana tema smatra se veoma važnom za evaluaciju sadašnje situacije u povezivanju nastavnih sadržaja dvaju predmeta, te još značajnijom za buduće planiranje i eventualne promjene u cjelokupnom nastavnom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Vuk (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tuđan, Ines
Korelacija i integracija nastavnih sadržaja Geografije i Povijesti u gimnazijskom nastavnom programu geografije, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
Tuđan, I. (2014) 'Korelacija i integracija nastavnih sadržaja Geografije i Povijesti u gimnazijskom nastavnom programu geografije', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tu\djan, Ines}, year = {2014}, pages = {104}, keywords = {geografija, integracija, korelacija, nastavni plan i program, povijest, ud\v{z}benici}, title = {Korelacija i integracija nastavnih sadr\v{z}aja Geografije i Povijesti u gimnazijskom nastavnom programu geografije}, keyword = {geografija, integracija, korelacija, nastavni plan i program, povijest, ud\v{z}benici}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tu\djan, Ines}, year = {2014}, pages = {104}, keywords = {geography, integration, correlation, curriculum, history, textbooks}, title = {Correlation and Integration of Educational Contents of Geography and History in High School Curriculum of Geography}, keyword = {geography, integration, correlation, curriculum, history, textbooks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font