Pregled bibliografske jedinice broj: 1101224
Mogućnosti terenskog istraživačkog rada i integrirane nastave geografije i povijesti u Ličko-senjskoj županiji
Mogućnosti terenskog istraživačkog rada i integrirane nastave geografije i povijesti u Ličko-senjskoj županiji, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1101224 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti terenskog istraživačkog rada i
integrirane nastave geografije i povijesti u
Ličko-senjskoj županiji
(Possibilities of research fieldwork and integrated
teaching Geography and History in Lika-Senj County)
Autori
Anić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet / Geografski odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
22.02
Godina
2017
Stranica
72
Mentor
Vuk, Ružica
Ključne riječi
terenska nastava, istraživački rad, geografija, povijest, integrirana nastava, Ličko-senjska županija
(fieldwork, research fieldwork, Geography, History, integrated teaching, Lika-Senj County)
Sažetak
Cilj je ovog diplomskog rada ukazati na potrebu sustavnog provođenja terenskog istraživačkog rada u redovitoj nastavi te istovremeno istaknuti mogućnosti provođenja integrirane nastave geografije i povijesti. U radu je kreirano osam prijedloga terenskog istraživačkog rada i integrirane nastave geografije i povijesti za svaki razred osnovne i srednje škole u Ličko- senjskoj županiji. Svaki od prijedloga primjenjiv je i za škole iz ostalih županija Republike Hrvatske. U navedenim prijedlozima ponuđen je način realizacije prema sljedećim sastavnicama: ciljevi terenske nastave, odgojno-obrazovni ishodi, nastavna sredstva, metode i oblici rada, plan terenske nastave, aktivnosti učitelja, aktivnosti učenika, vrednovanje ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda te samovrednovanje. Također, u radu će se analizirati i kompetencije učitelja geografije i povijesti nužne i važne za uspješnu organizaciju i provedbu terenskog istraživačkog rada i integrirane nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija