Pregled bibliografske jedinice broj: 1101033
Različite strategije rješavanja problemskih zadataka u nastavi matematike
Različite strategije rješavanja problemskih zadataka u nastavi matematike // Program usavršavanja odgojno-obrazovnih djelatnika: "Nastavnik za nastavnika"
Split, Hrvatska, 2018. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1101033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različite strategije rješavanja problemskih zadataka u nastavi matematike
(Different problem-solving strategies in mathematics teaching)
Autori
Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
Program usavršavanja odgojno-obrazovnih djelatnika: "Nastavnik za nastavnika"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.02.2018
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
problemski zadatak, proces rješavanja, strategije rješavanja, kreiranje problemskog zadatka
(problem, problem-solving process, problem-solving strategies, posing a problem)
Sažetak
U prvom dijela dana je dana definicija problemskog zadatke te što znači riješiti zadataka i što sve može biti rješenje zadatke. Zatim je opisan proces rješavanja problemskih zadataka odredbenog tipa kroz četiri faze prema Polya kao i moguće teškoće koje se javljaju u nastavnoj praksi. U drugom dijelu, kroz rješavanje različitih vrsta problemskih zadatka razmatrane su različite strategije rješavanja istog zadatka te njihove prednosti i nedostaci. U trećem dijelu razmatrano je kako se mogu kreirati problemski zadaci od uobičajenih standardnih zadataka koji prevadavaju u nastavnoj praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)