Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1100979

Platforma Arduino iz perspektive učitelja


Svedružić, Antonio
Platforma Arduino iz perspektive učitelja // Pogled kroz prozor: digitalni časopis za obrazovne stručnjake, 128 (2020), 10; 3-4 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1100979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Platforma Arduino iz perspektive učitelja
(The Arduino platform from a teacher’s perspective)

Autori
Svedružić, Antonio

Izvornik
Pogled kroz prozor: digitalni časopis za obrazovne stručnjake (1848-2171) 128 (2020), 10; 3-4

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Arduino, didaktička vrijednosti, tehnička vrijednosti, vrednovanje
(Arduino, didactic values, technical values, evaluation)

Sažetak
U suvremenom obrazovanju sve je više računalnih alata i platformi za učenje i pomoć u učenju. Međutim, omogućuje li računalna tehnologija optimalno postizanje očekivanih ishoda učenja. Zbog toga je važno vrednovanje računalnih resursa u obrazovanju ponajprije od obrazovnih praktičara. Smatra se da je vrijednost obrazovnog računalnog alata ispunjena ako omogućuje konstruktivističko, samoregulirano, kontekstualno i suradničko učenje, a njeno tehničko oblikovanje podupire navedene oblike učenja. U tom kontekstu u radu se prikazuju didaktičke i tehnološke mogućnosti platforme Arduino za učenje programiranja i korištenja mikrokontrolera iz perspektive učitelja i nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Antonio Svedružić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

pogledkrozprozor.wordpress.com

Citiraj ovu publikaciju:

Svedružić, Antonio
Platforma Arduino iz perspektive učitelja // Pogled kroz prozor: digitalni časopis za obrazovne stručnjake, 128 (2020), 10; 3-4 (domaća recenzija, članak, stručni)
Svedružić, A. (2020) Platforma Arduino iz perspektive učitelja. Pogled kroz prozor: digitalni časopis za obrazovne stručnjake, 128 (10), 3-4.
@article{article, author = {Svedru\v{z}i\'{c}, Antonio}, year = {2020}, pages = {3-4}, keywords = {Arduino, didakti\v{c}ka vrijednosti, tehni\v{c}ka vrijednosti, vrednovanje}, journal = {Pogled kroz prozor: digitalni \v{c}asopis za obrazovne stru\v{c}njake}, volume = {128}, number = {10}, issn = {1848-2171}, title = {Platforma Arduino iz perspektive u\v{c}itelja}, keyword = {Arduino, didakti\v{c}ka vrijednosti, tehni\v{c}ka vrijednosti, vrednovanje} }
@article{article, author = {Svedru\v{z}i\'{c}, Antonio}, year = {2020}, pages = {3-4}, keywords = {Arduino, didactic values, technical values, evaluation}, journal = {Pogled kroz prozor: digitalni \v{c}asopis za obrazovne stru\v{c}njake}, volume = {128}, number = {10}, issn = {1848-2171}, title = {The Arduino platform from a teacher’s perspective}, keyword = {Arduino, didactic values, technical values, evaluation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font