Pregled bibliografske jedinice broj: 1100979
Platforma Arduino iz perspektive učitelja
Platforma Arduino iz perspektive učitelja // Pogled kroz prozor: digitalni časopis za obrazovne stručnjake, 128 (2020), 10; 3-4 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1100979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Platforma Arduino iz perspektive učitelja
(The Arduino platform from a teacher’s perspective)
Autori
Svedružić, Antonio
Izvornik
Pogled kroz prozor: digitalni časopis za obrazovne stručnjake (1848-2171) 128
(2020), 10;
3-4
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Arduino, didaktička vrijednosti, tehnička vrijednosti, vrednovanje
(Arduino, didactic values, technical values, evaluation)
Sažetak
U suvremenom obrazovanju sve je više računalnih alata i platformi za učenje i pomoć u učenju. Međutim, omogućuje li računalna tehnologija optimalno postizanje očekivanih ishoda učenja. Zbog toga je važno vrednovanje računalnih resursa u obrazovanju ponajprije od obrazovnih praktičara. Smatra se da je vrijednost obrazovnog računalnog alata ispunjena ako omogućuje konstruktivističko, samoregulirano, kontekstualno i suradničko učenje, a njeno tehničko oblikovanje podupire navedene oblike učenja. U tom kontekstu u radu se prikazuju didaktičke i tehnološke mogućnosti platforme Arduino za učenje programiranja i korištenja mikrokontrolera iz perspektive učitelja i nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski