Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1100796

Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova


Antunović Piton, Branka; Baranović, Nives
Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova // 11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“
Pula, Hrvatska, 2019. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 1100796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova
(Discovering the potential of a geometrical problem through the analysis and evaluation of student work)

Autori
Antunović Piton, Branka ; Baranović, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni

Skup
11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 14.11.2019. - 16.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
potencijal matematičkog zadatka, proces rješavanja problema, vizualizacija, vrednovanje zadatka
(potential of mathematical task, problem solving process, visualization, task evaluation)

Sažetak
Radionica je podijeljena u 3 dijela. Prvi dio je upoznavanje s odgovarajućim klasifikacijama zadataka te odabranim geometrijskim zadatkom. Drugi dio je rješavanje i vrednovanje odabranog zadatka te analiza njegovog potencijala. Treći dio je postavljanje kriterija vrednovanja i vrednovanje učeničkih radova u skladu s definiranim kriterijima, uz prezentiranje i diskusiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Antunović Piton, Branka; Baranović, Nives
Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova // 11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“
Pula, Hrvatska, 2019. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
Antunović Piton, B. & Baranović, N. (2019) Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova. U: 11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“.
@article{article, author = {Antunovi\'{c} Piton, Branka and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2019}, keywords = {potencijal matemati\v{c}kog zadatka, proces rje\v{s}avanja problema, vizualizacija, vrednovanje zadatka}, title = {Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje u\v{c}eni\v{c}kih radova}, keyword = {potencijal matemati\v{c}kog zadatka, proces rje\v{s}avanja problema, vizualizacija, vrednovanje zadatka}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Antunovi\'{c} Piton, Branka and Baranovi\'{c}, Nives}, year = {2019}, keywords = {potential of mathematical task, problem solving process, visualization, task evaluation}, title = {Discovering the potential of a geometrical problem through the analysis and evaluation of student work}, keyword = {potential of mathematical task, problem solving process, visualization, task evaluation}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font