Pregled bibliografske jedinice broj: 1100796
Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova
Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova // 11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“
Pula, Hrvatska, 2019. (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 1100796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka
kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova
(Discovering the potential of a geometrical problem
through the analysis and evaluation of student work)
Autori
Antunović Piton, Branka ; Baranović, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Skup
11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 14.11.2019. - 16.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
potencijal matematičkog zadatka, proces rješavanja problema, vizualizacija, vrednovanje zadatka
(potential of mathematical task, problem solving process, visualization, task evaluation)
Sažetak
Radionica je podijeljena u 3 dijela. Prvi dio je upoznavanje s odgovarajućim klasifikacijama zadataka te odabranim geometrijskim zadatkom. Drugi dio je rješavanje i vrednovanje odabranog zadatka te analiza njegovog potencijala. Treći dio je postavljanje kriterija vrednovanja i vrednovanje učeničkih radova u skladu s definiranim kriterijima, uz prezentiranje i diskusiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu